Meilaody

1. Data: 2003-08-29 20:19:31

Temat: Meilaody
Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Wiem że temat był poruszany ale nie mogę nigdzie znlaeżć odpowiedzi na swoje
pytanie: o co chodzi z tymi wirtualnymi pieniędzmi?
Pzdrawiam serdecznie
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-08-29 20:51:05

Temat: Re: Meilaody
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
> [...]
swoje
> pytanie: o co chodzi z tymi wirtualnymi pieniędzmi?

Administratory strony wymyślili taką rozrywkę:
- wzór możesz położyć "za darmo" - wtedy widać obrazek i schematy, otwarte
lub w zipach czy rarach, do ściągnięcia;
- wzór możesz ''wystawić na sprzedaż" za wirtualne pieniądze, które wpływają
na twoje konto i służą do kupowania innych wzorów. Załatwiasz to na tej
stronie, która służy do wkładania schematów. Wyceniasz i pozostali na
stronie zobaczą obrazek i klawisz, a obok napis robaczkami. Cyfra w środku
robaczków to cena. Kto ma tyle i chce zapłacić, klika klawisz ,czyli płaci.
Jemu money ubywa, tobie przybywa. Potem dopiero widzi schematy do
ściągnięcia.
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-29 20:54:25

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za odpowiedz. Ale skad mam wiedziec czy mam te pieniadze? Jw
jeszcze nic nie wystawialam tylko żeruję na innych. Czy ja mogę kupowąc wzory?
Pozdr
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-08-29 21:50:48

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze nic nie wystawialam tylko żeruję na innych. Czy ja mogę kupowąc

Nie mam pojęcia. Jako pieniądze liczą się chyba również punkty za
komentowanie. Ja też na meila nic nie wstawiałam poza wzorami do
poszukiwanych, a za to już teraz punktów nie dają. Ale mam trochę za
komentarze i ściągam wzorki po 1-2 money. Na meilaodiy nic nie wiadomo na
pewno, zwłaszcza ile przyznają za położony wzór. Musisz sprawdzić sama.
Jakieś punkty pewnie masz. Kliknij klawisz przy czymś, co chcesz mieć, i
zobaczysz, czy to wystarczy i ile ci zabiorą.
Możesz wrzucić w altavistę to, co jest przy twoim nicku, kiedy wstawisz
komentarz. Ostatnia pozycja to punkty ogólne (bo jest ich tam sporo
rodzajów) i nimi chyba też można "płacić", chyba 1:1, czyli 1 punkt 1 money.
Któraś z poprzednich pozycji to te właściwe money. Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-30 11:47:04

Od: "" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jandulka jesteś Wielka. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za pomoc.

Pozdrawiam
Ania z Raszyna (W-wa)

Moja nowa stronka
[xxx] jeszcze jedna nowa