Melduję się posłusznie! ;)

61. Data: 2010-02-14 14:18:20

Temat: Re: Melduję się posłusznie! ;)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Napisałem inaczej- i celowo. To była prowokacja nawiązująca do tego, co
> napisał do cb.Skoro akceptuje a nawet prosi cb o takie traktowanie- to
> dlaczego nie z mojej strony?:-)

Kontekstu nie doczytałam. Wybór postów był losowy.
No i dostało Ci się, Chironku. ;)

Ewa

62. Data: 2010-02-14 14:24:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-14 13:41, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło :

> Prawdopodobnie znasz odpowiedź - qrze.

Sądzisz, że zdołasz je qrze jakoś wyrwać?
Chociaż wolałabym chyba dostać niż zostać pozbawioną.

Po celulicie.

Qra
--
tutaj będzie sygnaturka

63. Data: 2010-02-14 14:28:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-14 14:04, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

O Środzie czytaj we środę.

Qra

64. Data: 2010-02-14 14:42:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-luty-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> No jasne!
> Jedno to uśmieszek, a drugie uśmieszek żartobliwy.

moje wszystkie uśmieszki są z gruntu żartobliwe :)

> Bo faceci to w ogóle jakoś mało dbający o szczegóły.

o tylko o te szczegóły, które wy kobiety uznajecie za najważniejsze na
świecie :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

65. Data: 2010-02-14 14:50:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 15:07:33 +0100, medea napisał(a):

> Nie o Ciebie chodzi, to już wiesz?

Póki co tylko mnie hemoglobina spadła ;)

> Środa mi nie przeszkadza, nie lubię poniedziałku. ;)

Aletojuszjutro! Tylkonieszczelaj!
;-)

> NB Coś tam niecoś już czytałam.

W sumie nic konkretnego nie było i dobrze, bo musiałabym sama konkretami
sypnąć - by się znowu narobiło ;-)

--

Ikselka.

66. Data: 2010-02-14 17:54:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-14 13:04, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 14-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> po początkowej fazie trudnej inicjacji, potem spełnia wszystkie twoje
> zachcianki :)

TB w sumie też spełnia oczekiwania. Najpierw wkurza, potem się człowiek
przyzwyczaja.

Qra

--
Jutro - najbardziej zapracowany dzien cz?owieczego ?ycia [z demotywatorów]

67. Data: 2010-02-14 18:10:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kontekstu nie doczytałam. Wybór postów był losowy.
> No i dostało Ci się, Chironku. ;)
>
> Ewa

Ojej, a od kogo, bo nie zauważyłem?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

68. Data: 2010-02-14 18:21:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej napisać "Uważam to, co piszesz, za głupie"? ;-P

:-)))))))))))))))))))))))))

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

69. Data: 2010-02-14 21:19:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> [...]
> - Ikselka chyba powoli schodzi ze złej drogi poklepywania Endera po
> pleckach (może była u spowiedzi? ;) ).
> - Vilarce mięknie serduszko.
> - pojawiły się nowe (albo w nowej szacie) niezidentyfikowane przez
> mnie obiekty piszące.
> - posty Endera mi się nie ściągają, w związku z czym widzę je tylko w
> cytowaniach. Może to i lepiej, mniej się będę denerwować. ;)

> To tak ogólnie. Niech nikt nie czuje się pominięty, dobór
> przeczytanych postów był dość mocno przypadkowy. No i raczej sił i
> czasu nie starczy na nadrobienie wszystkich zaległości oraz wdawanie

Czuję sie pominięty, bo nie wspomniałaś, że w dalszym ciagu mnie nie ma!

michał

70. Data: 2010-02-14 21:51:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-luty-10, michal wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Czuję sie pominięty, bo nie wspomniałaś, że w dalszym ciagu mnie nie ma!

gdzie żeś ty bywał czerwony michale?
:)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

TYM KOBITOM...
Re: TYM KOBITOM...
Re: Filozofia Jezusa
Dwa kodeksy postępowania. Który wybieracie, lub który jest moralny, bo humanitarny?
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry