Melinda Coss

1. Data: 2002-10-29 14:17:33

Temat: Melinda Coss
Od: "Renata KK" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedawno natknelam sie na skan ksiazki Haftowanie Melindy Coss. Moze ktoś
wie z ktorego to jest roku i czy tą ksiazke to mozna jeszcze kupic a jesli
tak to gdzie?
Pozdrawiam cieplutko
Renata

1. Data: 2002-10-29 16:07:42

Temat: Re: Melinda Coss
Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tę książkę kupiłam kiedyś w Księgarni Świata Książki
we Wrocławiu. Ale tu juz trochę czasu minęło. Kiedyś jednak
będąc tam widziałam ją jeszcze. Nie wiem czy jest do dziś.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-10-29 18:56:21

Od: "shira" <l...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowa osoba, choc grupe czytam juz sporo czasu i jestem pod wielki
wrazeniem.
Kupilam sobie jakis czas temu ta ksiazke i uwazam ze jest super.
Ksiazka zostala wydana w 1996 i jest przepieknie wydana. Kupilam ja z
przeceny w taniej ksiegarni w Krakowie.
Znalazlam ja na stronie http://kurier.com.pl/9muz/dane/ta1x3.htm i mysle ze
uda Ci sie ja kupic.
powodzenia

shira

1. Data: 2002-10-31 18:16:12

Od: "Renata KK" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzieki za informacje
Pozdrawiam
Renata

1. Data: 2002-12-26 10:38:28

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie ten skan mozna znalezc? :)

Pozdrowka
drzewko

1. Data: 2002-12-26 10:44:58

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

hej hej!

Co to za tania ksiegarnia w Krakowie, bo podany przez Ciebie link nie
chce mi sie otworzyc :( ?

Pozdrawiam
Drzewko

1. Data: 2002-12-26 16:20:59

Od: "shira" <l...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisal w wiadomosci
> hej hej!
>
> Co to za tania ksiegarnia w Krakowie, bo podany przez Ciebie link nie
> chce mi sie otworzyc :( ?
>

> Pozdrawiam
> Drzewko

Ksiazka byla w taniej ksiegarni na Brackiej. Z tego co wiem juz jej tam nie
ma. Sprobuj znalezc w ktoryms ze sklepow internetowych.Jesli cos konkretnego
bedzie Cie z niej interesowac moge zeskanowac

pozdrawiam
shira

1. Data: 2002-12-28 13:53:22

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Link u mnie sie otwiera, wiec sproboj jeszcze raz. Ksiazka kosztuje: 36,93 zl.
Pozdrwaiam

1. Data: 2002-12-29 20:11:01

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. Juz dziala. Pewnie cos z moim laczem bylo...

Pozdrawiam
drzewko

1. Data: 2002-12-29 20:16:06

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!

Znalazlam w ksiegarni internetowej, ale tam nie ma opisu. Moglabys mi
zeskanowac okladke i spis tresci, bede wiedziec, czy mi sie przyda, bo
byc moze mam juz podobna ksiazke w zbiorach :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

nowa chyba
Jeszcze jedno pytanko o wzór siatkowy