Mereżka-pytanie

1. Data: 2003-03-08 10:18:29

Temat: Mereżka-pytanie
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Czy merezke robi sie wyciagnietymi z kanwy nicmi?

Jesli nie to jaka nic najlepsza do bialej kanwy na merezkę ?

Pozdawiam. Beazuku

PS> Merezka taka zupelnie prosta do wykonczenia bieznika na lawe:)

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-08 10:40:50

Temat: Re: Mereżka-pytanie
Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Beazuku" <b...@p...onet.pl>

> [...]
> http://www.republika.pl/beazuku
> GG 5470466
>
> "Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Mam kilka schematow na merezki z opisami moze CI to pomoze,czy mam przeslac?
Pozdrawiam Beata.

1. Data: 2003-03-08 11:22:08

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy merezke robi sie wyciagnietymi z kanwy nicmi?

> Jesli nie to jaka nic najlepsza do bialej kanwy na merezkę ?

Mam "Anne" z kursem merezkowym i tam napisali, ze najlepiej uzywac perlowych
nici nr 5 lub 8, lub poczwornych nici nr 16 lub 20 firmy Coats.

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-03-08 13:28:26

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Jakies schematy tez mam , ale jak juz proponujesz to poprosze.
Pozdawiam. Beazuku

1. Data: 2003-03-08 14:54:40

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Beazuku" <b...@p...onet.pl>

> CZESC!
> Jakies schematy tez mam , ale jak juz proponujesz to poprosze.
> Pozdawiam. Beazuku

Poszlo na priv. Beata

1. Data: 2003-03-08 17:13:14

Od: "shira" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja tez moglabym poprosic o przeslanie schematow merezk na konto
a...@p...pl
Iwona z Krakowa

.

1. Data: 2003-03-08 17:26:43

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "shira" <l...@f...onet.pl>

> Czy ja tez moglabym poprosic o przeslanie schematow merezk na konto
> a...@p...pl
> Iwona z Krakowa

Poszlo na priv. Beata

1. Data: 2003-03-08 18:44:21

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz, to mozesz robic tymi nicmi z kanwy. Ja do merezek uzywam tego, co
mam pod reka i co mi sie podoba. Najczesciej to mulina, czasem kordonek...
Dowolnosc dozwolona!
pozdr
annaweronika
(Poznan)
przy okazji - nie orientujesz sie czy Ariadna ma jakis sklep firmowy, gdzie
mozna kupic taniej nici... ??

1. Data: 2003-03-08 19:47:23

Od: "shira" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie Ci dziekuje

Iwona z Krakowa

1. Data: 2003-03-08 23:05:41

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy okazji - nie orientujesz sie czy Ariadna ma jakis sklep firmowy,
gdzie
> mozna kupic taniej nici... ??

Nie slyszalam nic o takim sklepie, wiec chyba nie ma, a szkoda :(

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

Skonczylam pierwsze xxx :)))
Widok z wodospadem na xxx - poszukuje