Meridia i Betaloc popradźcie proszę

1. Data: 2007-01-25 14:33:15

Temat: Meridia i Betaloc popradźcie proszę
Od: Kaor <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj lekarz rodzinny zaproponował mi leczenie Meridią jednak biorę
Betaloc i wyczytałam ze przy nadciśnieniu nie wskazana jest Meridia.
Czy mam rację czy raczej nie mam sie czego obawiać biorąc i to i to?
Pozdro Kasia

2. Data: 2007-01-25 15:04:47

Temat: Re: Meridia i Betaloc popradźcie proszę
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mam rację czy raczej nie mam sie czego obawiać biorąc i to i to?

zdecydowanie masz sie czego obawiac! lekarz nie powinien zapisywac tego
leku, w przypadku nadcisnieniowca ryzyko zwiazane z jego stosowaniem jest
bardzo duze; sugeruje, bezpieczniejsze inne leki, np. Xenical; jezeli POD
KONTROLA LEKARZA zdecydujesz sie mino wszystko na Meridie to kontroluj na
biezaco cisnienie i natychmiast ja odstaw jezeli tylko zacznie sie dziac cos
zlego

Tomasz

3. Data: 2007-01-26 05:39:58

Temat: Re: Meridia i Betaloc popradźcie prosz
Od: "Dominik" <domik@no__spam_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak duże masz nadciśnienie ? zażywasz tylko Betaloc ?
jaką masz nadwagę ?

dominik

4. Data: 2007-01-26 05:40:17

Od: "Dominik" <domik@no__spam_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesteś lekarzem ???

dominik

5. Data: 2007-01-26 18:55:55

Od: Kaor <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Dominik napisał(a):
> a jak duże masz nadciśnienie ? zażywasz tylko Betaloc ?
> jaką masz nadwagę ?
>
> dominik

Cisnienie w tej chwili jest ok. Odkąd biorę (tylko) Betaloc to nie
miałam nigdy powyżej 120/80 a czesto zdarza mi się że mam poniżej 120.
Waże 96kg. Kiedyś dawno temu brałam Meridię (ale jeszcze nie byłam na
Betalocu) i kiepsko sie po niej czułam tzn bezsenność i czułam się
jakbym wiecznie była poddenerwowana. Tak sobie pomyślałam że moze teraz
warto byłoby spróbować ale nie wiem jak z medycznego punktu widzenia to
wygląda.
Pozdrawiam Kasia

6. Data: 2007-01-26 18:57:40

Od: Kaor <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a):

> ryzyko zwiazane z jego stosowaniem jest bardzo duze
Możesz mi napisać jak duże i ew. z czym musiałabym sie liczyć?
Kasia

7. Data: 2007-01-26 22:08:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaor" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Betaloc i wyczytałam ze przy nadciśnieniu nie wskazana jest Meridia.
> Czy mam rację czy raczej nie mam sie czego obawiać biorąc i to i to?

A dlaczego nie zamierzasz zrobić "porządek" ze swoją sporą nadwagą?
Mając taką nadwagę, oprócz nadciśnienia, o którym piszesz, musisz mieć
dysfunkcję kręgosłupa, a jeżeli jeszcze nie masz dolegliwości, to jesteś w
przededniu...
Pozdrawiam Jurek M.

prosze o wytlumaczenie diagnozy
Endokrynolog [WROCŁAW]