Metoda McKenziego

1. Data: 2003-06-19 13:28:55

Temat: Metoda McKenziego
Od: a...@p...fm (tomek) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od jakiegoś czasu cierpię na bóle w okolicy lędźwiowej. Słyszałem, że
może pomóc metoda McKenziego. Czy muszę skonsultować się ze
specjalistą od tej metody, czy mogę sam próbować ćwiczeń. Jeżeli mogę
sam, to proszę o przykładowe ćwiczenia. Na RTG wszystko w porządku.
Nie mam nadwagi.

Pozdrawiam.

2. Data: 2003-06-19 17:22:51

Temat: Re: Metoda McKenziego
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...fm (tomek) wystukał
(news:d7ae66ea.0306190528.5fdfe02c@posting.google.co
> [...]

> specjalistą od tej metody, czy mogę sam próbować ćwiczeń. Jeżeli mogę
> sam, to proszę o przykładowe ćwiczenia. Na RTG wszystko w porządku.

RTG niewiele wnosi, dopiero obnizenie wysokosci przestrzeni
miedzykregowej jest widoczne. A boli znacznie wczesniej, juz na etapie
"bulgingu" krazka, ktory moze uciskac worek oponowy. Proponuje wykonac
badanie MR - moze bole biora sie z czegos innego, np. z podwyzszonego
napiecia miesni?
Pozdrawiam
Egghead

3. Data: 2003-06-20 20:45:51

Od: a...@f...pl (Rafal Ochowiak) szukaj wiadomości tego autora

Integralna czescia metody McKenziego jest czesc diagnostyczna (badanie
Pacjenta). Na podstawie wynikow tego badania dobiera sie sposob
postepowania. W pelni bezpieczne i efektywne stosowanie metody wymaga
konsultacji ze specjalista.

Wyslano z serwisu FizjoNet. http://fizjo.pl

4. Data: 2003-06-20 22:37:22

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:d7ae66ea.0306190528.5fdfe02c@posting.google.com tako rzecze
tomek

> Słyszałem, że
> może pomóc metoda McKenziego. Czy muszę skonsultować się ze
> specjalistą od tej metody, czy mogę sam próbować ćwiczeń. Jeżeli mogę
> sam, to proszę o przykładowe ćwiczenia.
Z tego co wiem o tej metodzie, to bezwględnie musisz, bo ćwiczenia są
dobierane indywidualnie dla pacjenta, bo badaniu, wywiadzie itd.
Poszukaj googlem ich polskiej strony, albo zerknij tu
http://free4web.pl/Forum/show/index.jsp?u=9347 (to forum chorych na
ZZSK). Wejdź do działu ćwiczenia i jest tam wątek o tej metodzie z
linkami do polskiej strony o tej metodzie.

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

Kto leczy zaburzenia snu...
klucie w lewym boku, co to?
udar mozgu
Zielarstwo. Babcine recepty.