Metoda na życie według kobiet i... Żydów.

21. Data: 2016-10-31 21:19:05

Temat: Re: Metoda na życie według kobiet i... Żydów.
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:16, LeoTar pisze:
> Nie wiedziałem, żeś Mesjasz

to teraz wiesz:)

btw ale ja nie żydek tak jak ty:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

22. Data: 2016-10-31 21:21:44

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:19, u2 pisze:

> to teraz wiesz:)
>
> btw ale ja nie żydek tak jak ty:)

nikt nie rodzi się Mesjaszem:)

https://www.youtube.com/watch?v=Pg2np37JNEg

23. Data: 2016-10-31 21:24:23

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:21, u2 pisze:

> nikt nie rodzi się Mesjaszem:)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Pg2np37JNEg

jak kole Ciebie w oczy to przejdź mimo :

https://www.youtube.com/watch?v=jqfqVDHNW6c

24. Data: 2016-10-31 21:35:08

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> nie ściemniaj Leon, wiadomo, że spłodziłeś Downa, i co jesteś za aborcją
> jak feministki ?:)

Tak, mam syna z zespołem Down'a, i chyba wiesz to właśnie ode mnie a nie
od osób trzecich. Zgodnie z moja własną teorią byłem też kiedyś
krypto-homoseksualista z czego nie zdawałem sobie sprawy. Ale dzięki
dzieciom udało mi się zapoznać z moją podświadomością i dokonała się we
mnie radykalna przemiana, dezintegracja pozytywna. To było moje własne
oświecenie.

A co do popełnionego przez Ciebie zarzutu, że niby popieram aborcję to
jest chybiony i pierwszy lepszy sztubak, który czytał rzeczywiście moje
teksty by Cię wyśmiał. Jak nie wierzysz to spróbuj znależć jeden cytat,
w którym popieram aborcję. Kiedyś wahałem się, ulegając feministycznemu
lobby, czy aby w niektórych szczególnych przypadkach aborcja nie powinna
być dopuszczalna, ale od pewnego momentu jestem za całkowitym i
bezwzględnym zakazem jakichkolwiek manipulacji przy płodzie od chwili
poczęcia.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

25. Data: 2016-10-31 21:38:18

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:35, LeoTar pisze:
> Tak, mam syna z zespołem Down'a

a ja mam koleżankę, która uczy takich Down`ów w Suwałkach i mówiła mi,
że to najwspanialsze osoby na świecie, które nie przyjmują ściemy. biorą
świat takim jaki jest naprawdę.

26. Data: 2016-10-31 21:40:54

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> to teraz wiesz:)
>
> btw ale ja nie żydek tak jak ty:)

Rodziców sobie nie wybierałem, a oni tez nie mieli nic do gadania co do
tego skąd pochodzili, więc Twój chichot jest zwyczajnym świństwem,
nieuczciwością i nadużyciem mojej prawdomówności. Gdybyś był uczciwy to
powiedział byś co nieco o sobie. Mam prawo wiedzieć z kim rozmawiam, no nie?

A może właśnie dzięki mojemu niezwykle skomplikowanemu pochodzeniu
posiadam cechy, których, jak widzę, mi zazdrościsz. Bo gdybyś nie
zazdrościł to pewnie nie pisał byś takich kalumnii.

27. Data: 2016-10-31 21:42:44

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:40, LeoTar pisze:
> Gdybyś był uczciwy to powiedział byś co nieco o sobie. Mam prawo
> wiedzieć z kim rozmawiam, no nie?

no nie, jam leo tar cwaj, nie zdradzam swojej tożsamości, choć panta rhei:)

28. Data: 2016-10-31 21:45:00

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> jak kole Ciebie w oczy to przejdź mimo :
>
> https://www.youtube.com/watch?v=jqfqVDHNW6c

Lubię poznawać różne dziwadła. ;-)

29. Data: 2016-10-31 21:46:29

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:45, LeoTar pisze:
> Lubię poznawać różne dziwadła.

Divadlo po czesku to teatr:)

winszuje Leoś, tyś mi brat:)

30. Data: 2016-10-31 21:48:47

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> a ja mam koleżankę, która uczy takich Down`ów w Suwałkach i mówiła
> mi, że to najwspanialsze osoby na świecie, które nie przyjmują
> ściemy. biorą świat takim jaki jest naprawdę.

Prawdę Ci powiedziała. Tylko zapytaj ile jest kobiet jej podobnych?

--

Wykastrować Hartmann'a.
Cukierek...
Stuhr starszy