Metoda na życie według kobiet i... Żydów.

31. Data: 2016-10-31 21:50:05

Temat: Re: Metoda na życie według kobiet i... Żydów.
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> no nie, jam leo tar cwaj, nie zdradzam swojej tożsamości, choć panta rhei:)

W dalszym ciągu nic nie wiem o Tobie. Co, czyżbyś wstydził się siebie?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

32. Data: 2016-10-31 21:50:58

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:48, LeoTar pisze:

> Prawdę Ci powiedziała. Tylko zapytaj ile jest kobiet jej podobnych?

jest około 200 nauczycieli w szkole w Suwałkach na Przytorowej. nigdy
się nie poddajemy, nawet jak umieramy.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

33. Data: 2016-10-31 21:52:30

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> Divadlo po czesku to teatr:)
>
> winszuje Leoś, tyś mi brat:)

Czyżby Ci nagle przestały przeszkadzać moje żydowskie korzonki?

Zmiennyś niczym kobieta. ;-)

34. Data: 2016-10-31 21:55:20

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:52, LeoTar pisze:
> Czyżby Ci nagle przestały przeszkadzać moje żydowskie korzonki?

nigdy mi nie przeszkadzały, mam znajomego żyda we Frisco, który ma syna
- autyka. rozumiem twój ból, ale życie jest warte życia, nawet jak syn -
autyk.

35. Data: 2016-10-31 21:56:30

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> jest około 200 nauczycieli w szkole w Suwałkach na Przytorowej. nigdy
> się nie poddajemy, nawet jak umieramy.

Szacun. A może ja również w jakiś sposób się do tego przyczyniłem?
Czy mówi Ci coś nazwisko Bożena Słavow?

36. Data: 2016-10-31 21:57:35

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:50, LeoTar pisze:
> W dalszym ciągu nic nie wiem o Tobie. Co, czyżbyś wstydził się siebie?

ale ale ja inżynier, umysł ścisły, nie lubię kłamstwa:)

37. Data: 2016-10-31 22:00:38

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 21:56, LeoTar pisze:
> Szacun. A może ja również w jakiś sposób się do tego przyczyniłem?
> Czy mówi Ci coś nazwisko Bożena Słavow?

no nie, familia ruska, więc blisko Suwałk, ale nie znam.

moja koleżanka uświadomiła mi, że dzieci z Downem wymagają kilku
nauczycieli i że nauczycieli na Przytorowej jest co najmniej 3 razy
więcej niż uczni.

38. Data: 2016-10-31 22:02:30

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> nigdy mi nie przeszkadzały, mam znajomego żyda we Frisco, który ma syna
> - autyka. rozumiem twój ból, ale życie jest warte życia, nawet jak syn -
> autyk.

Między innymi dlatego jestem przeciwko aborcji eugenicznej. Cierpienie
zmusza do poszukiwania przyczyny problemu i przybliża jego rozwiązanie.
Aborcja ro ucieczka przed odpowiedzialnością za własne problemy, nawet
jeśli pochodzą one nie od nas, i są skrywane głęboko w nieświadomości.

39. Data: 2016-10-31 22:04:03

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> ale ale ja inżynier, umysł ścisły, nie lubię kłamstwa:)

I ja też... :-)

40. Data: 2016-10-31 22:05:55

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:02, LeoTar pisze:
> [...]
> Aborcja ro ucieczka przed odpowiedzialnością za własne problemy, nawet
> jeśli pochodzą one nie od nas, i są skrywane głęboko w nieświadomości.

to nie nieświadomość, to świadomość nieskończoności, bynajmniej nie
nieskończoności bólu, tylko nieskończoności istnienia.

--

Wykastrować Hartmann'a.
Cukierek...
Stuhr starszy