Re: Mety w oku

From: "A." <a...@o...pl>
Subject: Re: Mety w oku
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Thu, 01 Jul 2004 09:57:12 +0200

Szachysta wrote:

> Ja z mętami walczę już od trzech lat (teraz mam 19).

Mam 27 lat, meta w prawym oku od liceum.

> Po kilku miesiącach stosowania nic mi nie pomogło.

U mnie wywolalo cos w stylu tradziku, na meta nie pomoglo, wiec
odstawilam.

> Nie wiem.
> Teraz biorę Metazydynę i mam nadzieję, że w końcu coś pomoże...

A nie jest to tak, ze zmetnienie moze byc wywolane jakims urazem
albo np. przeciazeniem i wtedy juz nic na to nie pomoze i trzeba z
tym zyc? Ciekawa jestem, czy u mnie daloby sie to zlikwidowac
jeszcze...

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.