Kiedy mężczyzna zdradza kobiete?

1. Data: 2003-02-24 10:50:33

Temat: Kiedy mężczyzna zdradza kobiete?
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich zainteresowanych!

Kiedy dochodzi do zdrady ze strony mężczyzny?
Co ją poprzedza?
I jak można ją wykryć, zobaczyć zanim dowiemy sie ostatnie?
Dlaczego zdradzają?

Nurtuje mnie ten problem....

Pozdrawiam!

--- Joannna ---

1. Data: 2003-02-24 11:04:28

Temat: Re: Kiedy mężczyzna zdradza kobiete?
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:
> Kiedy dochodzi do zdrady ze strony mężczyzny?
> Co ją poprzedza?

To napewno zalezy od osobowosci mezczyzny.
Dla czesci bedzie to zwykle pozadanie seksualne, dla czesci - powiedzmy
pragnienie poglebienia pewnej istniejacej wiezi o seksualna (wowczas chodzi
o bardzo konkretna kobiete).... albo jeszcze cos innego.

> Nurtuje mnie ten problem....

Pewnie podobnie jest z kobietami. ;)

Czarek

1. Data: 2003-02-24 11:09:13

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" w news:b3ctec$j1e$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Kiedy dochodzi do zdrady ze strony mężczyzny?

Wtedy kiedy za plecami partnerki robi cos czego mial nie robic. To samo
jesli idzie o zdrade ze strony kobiety.

> Co ją poprzedza?

A co poprzedza zdrade kobiety?

> I jak można ją wykryć, zobaczyć zanim dowiemy
> sie ostatnie?

W aptece powinny byc testy ;-) Nie da sie chyba podac przepisu. Trzeba po
prostu miec oczy i uszy szeroko otwarte (uszy chyba bardziej odetkane
;-P).

> Dlaczego zdradzają?

Dlaczego zdradzaja kobiety?

> Nurtuje mnie ten problem....

Mnie tez :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-24 11:14:33

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <o...@f...sos.com.pl>

> Wtedy kiedy za plecami partnerki robi cos czego mial nie robic. To samo
> jesli idzie o zdrade ze strony kobiety.

Nie zrozumiałeś pytania Joanny.

P.

1. Data: 2003-02-24 11:31:36

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" w news:b3cuoq$a8u$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Nie zrozumiałeś pytania Joanny.

Wytlumaczysz? :-) Chodzi niby o to, ze Joanna nie pyta czym jest zdrada
tylko kiedy do niej dochodzi? Odpowiedz prosta - wtedy kiedy sie zdradza
:-P A jesli pyta o powody, to chyba bardziej "dlaczego" niz "kiedy".

1. Data: 2003-02-24 11:32:42

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisała w wiadomości news:b3ctec$j1e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kiedy dochodzi do zdrady ze strony mężczyzny?

Jak tylko jest po temu okazja (z natury są poligamiczni).

> Co ją poprzedza?

Pożądanie i fantazje erotyczne. ;)

> I jak można ją wykryć, zobaczyć zanim dowiemy sie ostatnie?

Dokładnie obserwując. Zwykle towarzyszy temu niepewność spowodowana obawą,
że a nuż się wyda. Niektóre znane nam już reakcje partnera stają się
nienaturalne. Łazi jak śnięty, często jest jak nieobecny i na każdą aluzję
reaguje jak byk na płachtę. ;)

> Dlaczego zdradzają?

Jak wyżej - są poligamiczni, jak większość ssaków. Monogamia to konwenans.

> Nurtuje mnie ten problem....

Ba. Poznać dokładnie reakcje i odruchy. Trzymać krótko i nie spuszczać z
oka. ;))
Gdy to nie pomaga, wystawić walizki przed drzwi wejściowe.
Zwracam przy tym uwagę, że kobiety ewoluowały równolegle i zachowania godowe
mają charakter interakcji. ;)
Niby to facet jest zdobywcą, ale na szczęście to zdobywająca decyduje, który
ją zdobędzie.
A na poważnie, to temat rzeka i można o tym w nieskończoność.
Czytałam kiedyś o zachowaniach społecznych szympansów (już nie pamiętam, co
to było, chyba coś z Desmonda Morrisa), i przez analogię, zachowania i
reakcje ludzkie stały się jasne i oczywiste. ;)

Pozdrówka. Bacha.

1. Data: 2003-02-24 11:40:04

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <o...@f...sos.com.pl>

<snip>
> Wytlumaczysz? :-) Chodzi niby o to, ze Joanna nie pyta czym jest zdrada
> tylko kiedy do niej dochodzi? Odpowiedz prosta - wtedy kiedy sie zdradza
> :-P

Udajesz głupka, żeby wydać się mądrzejszym - dość częste.

A jesli pyta o powody, to chyba bardziej "dlaczego" niz "kiedy".

'Kiedy' w tym wypadku oznacza 'w jakich okolicznościach', 'z jakiego
powodu'.

P.

1. Data: 2003-02-24 11:44:03

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" w news:b3d07r$gcf$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> 'Kiedy' w tym wypadku oznacza 'w jakich
> okolicznościach', 'z jakiego powodu'.

Myslisz, ze da sie odpowiedziec? Mozliwosci cala masa. Jeden bedzie mial
chcice, inny bedzie czul sie zaniedbany, ktos bedzie szukal pocieszki,
kolejny sie zapomni i da poniesc chwili, jeszcze inny bedzie chcial zrobic
na zlosc, sprobowac jak to jest...

1. Data: 2003-02-24 11:51:06

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <o...@f...sos.com.pl>

<snip>

> [...]
> chcice, inny bedzie czul sie zaniedbany, ktos bedzie szukal pocieszki,
> kolejny sie zapomni i da poniesc chwili, jeszcze inny bedzie chcial zrobic

A czy ja powiedziałem, że się da?
Odniosłem się tylko do Twojego niezrozumienia pytania/udawania, że go nie
rozumiesz.

P.

1. Data: 2003-02-24 11:59:47

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" w news:b3d0st$jgm$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Odniosłem się tylko do Twojego niezrozumienia
> pytania/udawania, że go nie rozumiesz.

Zdarza sie.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl