Miażdżyca czy nerwica?

1. Data: 2010-03-03 16:24:54

Temat: Miażdżyca czy nerwica?
Od: " Halina" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 43 lata i problem. Ostanio bardzo męczą mnie takie "ciarki", dreszcze w
głowie. Jast to bardzo nieprzyjemne uczucie. Rozmyślam co to może być,
nasuwa mi się miażdżyca naczyń mózgowych lub nerwica. Jak to można
sprawdzic. Proszę o wypowiedz kompetentne osoby, bo jak czytam niektóre
wpisy np. o urynoterapii to aż mi żal tych ludzi którym tak odpisują...

2. Data: 2010-03-03 16:31:58

Temat: Re: Miażdżyca czy nerwica?
Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> wpisy np. o urynoterapii to aż mi żal tych ludzi którym tak odpisują...

dokładnie, a jako masz morfologię zwłaszcza profil lipidowy?

jk

3. Data: 2010-03-03 17:57:50

Od: Izabela <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 17:24, " Halina" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> sprawdzic. Proszę o wypowiedz kompetentne osoby, bo jak czytam niektóre
> wpisy np. o urynoterapii to aż mi żal tych ludzi którym tak odpisują...

http://forum.kardiolo.pl/wyszukaj.htm
a tam wpisz - "ciarki w głowie"

4. Data: 2010-03-03 18:50:02

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <f...@o...pl> napisał(a):

> zcze w
> y=E6,
> =BFna
> re
> =B1...

>http://www.gazeta.pl/use=
> net/
>
> http://forum.kardiolo.pl/wyszukaj.htm
> a tam wpisz - "ciarki w g=B3owie"

A jakie badania można by zrobic , żeby sprawdzic czy to miażdżyca czy
nerwica???

5. Data: 2010-03-03 19:17:38

Od: Izabela <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 19:50, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> dres=
> b=
> mo=
> niekt=F3=
> odpisuj=

> A jakie badania można  by zrobic , żeby sprawdzic czy to miażdżyca czy
> nerwica???
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj
cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Na początek magnez forte przez jakiś czas -może sie uspokoi. Dobrze by
było sprawdzić zawartość potasu i sodu we krwi - moim zdaniem.
Ale magnez profilaktycznie jeszcze nikomu nie zaszkodził - najwyżej
biegunki dostaniesz, ale nie sądze.
(nie jestem lekarzem)

6. Data: 2010-03-03 19:26:26

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

>Na początek magnez forte przez jakiś czas -może sie uspokoi. Dobrze by

jeśli już magnez to natturalny a nie rzadnew tam tabletki ASMAG itp

jk

7. Data: 2010-03-03 19:41:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzic. Proszę o wypowiedz kompetentne osoby, bo jak czytam niektóre
> wpisy np. o urynoterapii to aż mi żal tych ludzi którym tak odpisują...

Kilka odpowiedzi wspominało o magnezie.
Nie jest oczywiste, że masz braki,
a jest możliwe, że może ci szkodzić (jak inne pewne mikroelementy może
zmniejszać kszepliwiość krwi).

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

8. Data: 2010-03-04 00:05:27

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

karol pisze:

> dokładnie, a jako masz morfologię zwłaszcza profil lipidowy?
>
> jk
No, to się kompetentny odezwał.

M.

9. Data: 2010-03-04 07:21:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgorzata" napisał:

> No, to się kompetentny odezwał.

Wbrew pozorom wypowiedź przedpiścy jest jak dotąd najmądrzejsza w tym
wątku.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2010-03-04 07:22:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" napisał:

> Na początek magnez forte przez jakiś czas -może sie uspokoi.

Zaraziłaś się od wilickiego?

--
Pozdrawiam - Aicha

Potraktowali 88-latka jak przesyłkę
( urologia ) grudki w spermie
Światowy Tydzień Świadomości Endometriozy - www.endometrioza.aid.pl
Prostata, obrzęk błony śluzowej itd prosze o pomoc, sugestie.
preparat magnezowy