Miażdżyca naczyń wieńcowych a zmiany w psychice i zachowaniu. Proszę o opinie.

1. Data: 2005-03-01 15:21:06

Temat: Miażdżyca naczyń wieńcowych a zmiany w psychice i zachowaniu. Proszę o opinie.
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,
zwracam się z ogromną prośbę do wszystkich, a być może także do specjalistów
odwiedzających serwis, z prośba o Wasze spostrzeżenia i opinie w odniesieniu
do zachowań Waszych babć i dziadków (specjaliści - pacjentów), u których
zdiagnozowano miażdżycę naczyń wieńcowych. Szukam pomocy, bo musze napisać
pismo do sądu z prośbą, aby sąd zanim babcia odda wszystko co ma oraz to,
czego nie ma obcym ludziom wyciagnął wniosku ze stanu psychicznego babci,
80-letniej kobiety chorej na miażdżycę i cukrzycę z okresowymi stanami
depresyjnymi o różnym nasileniu (po śmierci dziadka). Proszę o pomoc.
Istotne są dla mnie wszeslki spostrzeżenia o zmianach w zachowaniu i
poczytalności u osób chorych na wieloletnią cukrzycę, miażdżycę, wieńcówkę,
depresję starczą.
Dziękuję za opinie i wskazówki.

2. Data: 2005-03-01 16:16:08

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SERDECZNIE PROSZĘ O WASZE OPINIE.

3. Data: 2005-03-02 07:06:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-03-02 07:46:18

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję doktorze.

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0503020803040.1675@renata.am.to
run.pl...
On Tue, 1 Mar 2005, Aneta wrote:

> Istotne są dla mnie wszeslki spostrzeżenia o zmianach w zachowaniu i
> poczytalności u osób chorych na wieloletnią cukrzycę, miażdżycę,
wieńcówkę,

do sprawy trzeba podejsc indywidualnie to znaczy powinien zbadac
lekarz i wydac opinie odnosnie konkretnej osoby, co wiecej
dopoki babcia nie jest ubezwlasnowolniona przez sad niezaleznie
od wieku i chorob ma w pelni prawo do podejmowania decyzji
- innymi slowy problemu tego nie da sie "uogolnic"

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl