Michal Tombak

1. Data: 2003-04-20 10:37:03

Temat: Michal Tombak
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

co sadzicie o ksiazkach i radach Michala Tombaka? Ksiazki takie jak droga
do zdrowia, jak zyc dlugo i zdrowo itp. Ciekawe czy te jego rady sa
skuteczne i bezpieczne.
Mam tez pytanie konkretne: nalewke z czosnku eg. jego przepisu (podobno
pochodzacego z tybetu) nalezy pic z kwasnym mlekiem/jogurtem, czy nie?

FUT: pl.sci.medycyna

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

2. Data: 2003-04-20 10:44:12

Temat: Re: Michal Tombak
Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o ksiazkach i radach Michala Tombaka? Ksiazki takie jak droga
> do zdrowia, jak zyc dlugo i zdrowo itp. Ciekawe czy te jego rady sa
> skuteczne i bezpieczne.

Pisze odwrotnie jak Kwasniewski. Swoja droga trudno wierzyc gosciowi co sie
tak nazywa.

3. Data: 2003-04-20 13:09:41

Od: "Sza man" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "l.e:h" napisal
> co sadzicie o ksiazkach i radach Michala Tombaka?

Na rynku rosyjskim i ukrainskim
wydanych jest bardzo wiele ksiazek
o tematyce naturoterapii.
Michal Tombak tlumaczy ich fragmenty na j.polski
i wydaje je w Polsce pod swoim nazwiskiem.

4. Data: 2003-04-20 20:44:58

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 kwiecień 2003(niedziela).Patrzę,a tu o godzinie 15:9 *Sza
man*<b7u676$dad$1@news.lublin.pl> napisał(a):

> Michal Tombak tlumaczy ich fragmenty na j.polski
> i wydaje je w Polsce pod swoim nazwiskiem.

To jest już naruszenie praw autorskich.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

5. Data: 2003-04-24 11:59:42

Od: "mraw" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l.e:h <l...@...pl> napisał(a):

> Mam tez pytanie konkretne: nalewke z czosnku eg. jego przepisu (podobno
> pochodzacego z tybetu) nalezy pic z kwasnym mlekiem/jogurtem, czy nie?
Masz na myśli nalewkę z czosnku, miodu i cytryny? Jeżeli tak, to skąd wziął
ci się jogurt??? Chcesz się porzygać? Nie kombinuj, tylko pij tak jak mówi
receptura - na czczo i z radością, a bez jogurtu ;-)

pozdr
mrawcia

Jaka może być przyczyna pogłębiania się krótkowzroczności?
RF - wpływ na zdrowie
pytanie o oczka :)))
ból w podbrzuszu
Dzien PRZEDSTAWICIELA MEDYCZNEGO - co robi ?