Re: Miedniczkowe zapalenie nerek

From: "Malwina" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Miedniczkowe zapalenie nerek
Date: Wed, 4 Apr 2007 09:04:22 +0200

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości
news:eugml5$tjl$1@news.onet.pl...
> [...]
Zresztą

> Po biopsji w polskim szpitalu dziecko zostanie zakażone wszystkim co
> jest możliwe, a skutek praktyczny zero. Tak radzi wujek-dobra-rada z
> będą się naradzać co zrobić z Twoim maluchem, bo tak bywa tylko w
> serialach TVP. Być może było tak za czasów mojej młodości, ale nie
teraz...

> Juanitos

Juanitos powstrzymaj sie od dawania takich rad.
Dobrze, ze chcesz doradzic, ale nie jestes lekarzem i leczenie przez
internet malego dziecka moze byc za bardzo ryzykowne w skutkach.
Jesli lekarze chca robic badani to dobry objaw.
Tym bardziej ze w polskiej sluzbie zdrowia czesciej sie zdarza, ze nie chca
wykonywac badan bo zreguly kasa chorych nie ma na to pieniedzy.
Jesli chca robic specjalistyczne badania to tylko sie cieszyc
Pozdrawiam
Malwina