Mierzenie ciśnienia kwri

1. Data: 2011-05-09 05:22:52

Temat: Mierzenie ciśnienia kwri
Od: Użytkownik <K...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam aparat do mierzenia ciśnienia krwi.
Interesuje mnie w jakich godzinach należy
codziennie mierzyć ciśnienie i z czego
wynika to, że właśnie wtedy.

2. Data: 2011-05-09 06:41:10

Temat: Re: Mierzenie ciśnienia kwri
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 07:22, Użytkownik wrote:
> Mam aparat do mierzenia ciśnienia krwi.
> Interesuje mnie w jakich godzinach należy
> codziennie mierzyć ciśnienie i z czego
> wynika to, że właśnie wtedy.

Najlepiej mierzyć rano, po porannych ablucjach.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2011-05-11 18:31:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najlepiej mierzyć rano, po porannych ablucjach.
Co to są ablucje?

4. Data: 2011-05-11 20:16:09

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-11 20:31, Stokrotka pisze:

> Co to są ablucje?

Ta pani, która to napisała chyba uprawia seks solo lub z wibratorem ;-)
--
animka

5. Data: 2011-05-12 00:33:03

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"animka" iqeucn$m5t$...@n...news.atman.pl

> Co to są ablucje?

: Ta pani, która to napisała chyba uprawia seks solo lub z wibratorem ;-)

-=-

Seks sama? Taki seks uprawiają kobiety oświecone. ;)
A ona chyba po prostu zna pewne słowo, którego inni nie używają...

ablucja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)

1. rel. <<rzeczywiste lub symboliczne obrzędowe obmycie
ciała, części ciała lub przedmiotów kultu>>

2. żart. <<mycie się>>

Poranne ablucje.
Dokonywać ablucji.

łac.

-=-

Jak to było?

Czescy uczeni wykazali, że oświecone kobiety lepiej widać na szosie.
A słowaccy ginekolodzy zaprzeczyli tym rewelacjom. ;)

Gruby Man (wówczas ponoć jeszcze ze dwa razy cieńszy niż teraz)
wymyślił sensację z czeskimi uczonymi, ale ktoś inny dodał tę
sensację ze słowackimi ginekologami... ;)

-=-

Ja mierzę, gdy źle czuję się. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

6. Data: 2011-05-12 09:33:26

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 02:33, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
> [...]
> Seks sama? Taki seks uprawiają kobiety oświecone. ;)

A cóż jest zdrożnego w seksie solo? Już Słodowy powiedział "Zrób
sam";p
A ktoś jeszcze ukuł "Najlepiej sobie zrobię sam";)
Kwestia wyboru, że się rezygnuje z zawracania głowy;)

> A ona chyba po prostu zna pewne słowo, którego inni nie używają...

Nie sądziłam, że w dobie Internetu jest problem z komunikacją
międzyludzką i dlatego wszystkich traktuję na swoim poziomie;p
Ale przyznasz:
1.Jeśli ktoś wcześniej mówi, niż myśli, to obnaża swoją naturę.
2. Głodnemu chleb na myśli.
3. Każdy sądzi wg siebie.

> [...]
> Ja mierzę, gdy źle czuję się. :)

A i owszem, ja też tak robię... i wiesz, gdy czasami wyskakuje wysokie
(lub za niskie), to od razu lepiej się czuję po tym rozpoznaniu źródła
mojego złego samopoczucia :)
Ale ranne pomiary RR obrazują "normę" organizmu, działanie leków czy
innych czynników mających wpływ na ciśnienie krwi.
Jeżeli również wieczorem chcemy kontrolować RR, to pomiaru powinniśmy
dokonywać przynajmniej po kwadransie spoczynku.

7. Data: 2011-05-12 09:47:22

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-11 22:16, animka pisze:
> Ta pani, która to napisała chyba uprawia seks solo lub z wibratorem ;-)

Po czyms takim wynik moglby byc troche przeklamany. Ablucje sa lepsze.

BTW - o ile Twoja niechec do slownika ortograficznego jest powszechnie
znana, to akurat tego slowka nalezaloby szukac w slowniku wyrazow obcych...

Pozdro

Maseł

8. Data: 2011-05-12 10:11:39

Od: "Ewa" <E...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że ta grupa już zupełnie zeszła na psy.

Anuluję subskrypcję, więc możecie się więcej nie wysilać.

EOT

Ewa

9. Data: 2011-05-12 12:09:36

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-12 11:33, JaMyszka pisze:
> Jeżeli również wieczorem chcemy kontrolować RR, to pomiaru powinniśmy
> dokonywać przynajmniej po kwadransie spoczynku.

Ależ przecież chodzi o to jak ktoś się czuje przy wykonywaniu jakiejś
pracy, przy wysiłku i uważam, że to jest ważne.

--
animka

10. Data: 2011-05-12 13:05:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" d...@o...goog
legroups.com

> Seks sama? Taki seks uprawiają kobiety oświecone. ;)

: A cóż jest zdrożnego w seksie solo?

Jest bezproduktywny.

: Już Słodowy powiedział "Zrób sam";p

No tak -- ale to za komuny było. ;)

> [...]

: Ale przyznasz:

: 1.Jeśli ktoś wcześniej mówi, niż myśli, to obnaża swoją naturę.

Nie przyznam, ale tak szybkie ;) mówienie wskazuje na ociężałość w myśleniu. ;)

: 2. Głodnemu chleb na myśli.

O, tak!! Zdecydowanie zgodzę się z tym!

: 3. Każdy sądzi wg siebie.

Zawsze postrzegamy świat poprzez ,,pryzmat'' naszej wiedzy.

> [...]

: Jeżeli również wieczorem chcemy kontrolować RR, to pomiaru powinniśmy
: dokonywać przynajmniej po kwadransie spoczynku.

Moje ciało po przebudzeniu raportuje na przykład tak:

-- lędźwie poniżej kreski, możesz iść do WC, ale niewiele ponadto

-- szyja w normie, czyli bądź ostrożny

-- zawroty głowy możliwe, czy wręcz pewne, lepiej uważaj

-- palec prawej nogi, na który przedwczoraj spadł pionowo
nóż, w normie, to znaczy dzisiaj chyba jeszcze nie odpadnie ;)

-- palec prawej ręki skaleczony przy głupim wkładaniu zagłówka
nie goi się (kiedyś takie rozcięcia kleiły się w parę godzin,
teraz nie jest tak słodko) więc trzeba zaczekać z pewnymi robótkami

-- zamknięte okno sprawiło, że kilka godzin snu poszło w śmietnik

A gdy wstanę z łóżka, będę wiedział natychmiast, czy mam ciśnienia krwi dobre, czy
złe. :)
Później i tak wypiję herbatę lub dwie -- profilaktycznie. :) A w samochodzie wożę
puszki
z kolą. :) W razie spadku :)( ciśnienia -- wypiję i ósz. :) (o ile zdążę)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Jaka sól?
Dlaczego nie da się efektywnie zszyć rdzenia kręgowego?
Bol zeba obok po usunieciu zeba
ciśnienie na rece vs. cisnienie z pulsometru na piersi
czemu żołądek nie lubi tłustego i zimnego