Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]

11. Data: 2007-11-25 21:40:51

Temat: Re: Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-
> Po co? I tak lubiłem krwawą robotę.
> Niech one same prowadzą swoje czerwone kalendarze.

No to się nie przydasz do wywodzenia zależności kobiałek
od czynników zewnętrznych -czego one boją się jak ognia...

12. Data: 2007-11-25 21:56:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> He..he, zbulwersowana... Mam Cię!

Wstrząśnięta & zmieszana...

Samice to samice...echhh...

13. Data: 2007-11-25 22:11:16

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Które z was "dziewiczęta" ma miesiączki[okresy]
> skorelowane czasowo z "miesiączkiem" [pełnią księżyca]
> -tak do 4dni przed czy 4 dni zaraz po

A na zdrowy rozum nie mógłbys tego rozstrzygnąć?
Wystarczy wiedzieć, że "standardowo" cykl trwa
od 26 do 30 dni. Jeśli u jakiejś kobiety trwa równo 28 dni,
to teoretycznie jest skorelowany z jakąś fazą księzyca.
Ale tylko teoretycznie - ponieważ przesuniecie w jakimś
miesiącu (a to się zdarza pod wpływem róznych czynników,
z których faza księzyca jest zapewne najmniej istotna,
ponieważ wpływ księzyca jest bardziej subtelny niz np.
wpływ stresu), powoduje wypadnięcie z tej korelacji.
Wiec jeśli miesiączka skorelowana jest z pełnią to raczej
przez przypadek i nie na długo. Następnego roku może być
skorelowana z nowiem.

- JaKasia

14. Data: 2007-11-25 22:24:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Wobec powyższego miałbym prośbę o wzięcie udziału w
> małej ale dość -nie ukrywam- chyba bezpośredniej ankiecie -
> uprasza się potraktować szczerze choć z przymrużeniem ócz: ;)

W czasie pełni mam często problem z zaśnięciem, co może przynieść efekt
wręcz odwrotny do postawionej przez Ciebie hipotezy ;-).
Innej zależności nie zauważyłam, ale też, przyznam szczerze, nigdy nie
prowadziłam obserwacji pod tym kątem ;-).

Pozdrawiam
Ewa

15. Data: 2007-11-25 22:27:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiec jeśli miesiączka skorelowana jest z pełnią to raczej
> przez przypadek i nie na długo. Następnego roku może być

Znane mi "przypadki" mimo wszelkich i doprawdy mocnych "czasem"
"zakłóceń" trzymają się rozkładu jazdy księżycowej pełni od ładnych
paru lat...więc zdroworozsądkowe podejście skłania mnie raczej do
przekonania że tak jak zabójstwa, rozboje, kłótnie domowe i...porody
również ta "sprawa" jakoś musi wpisana jest w waszą "naturę rzeczy"
a te które tego nie...lub inaczej...musi jakoś "niedostrojone są
czy cuś"... ;)

16. Data: 2007-11-25 22:34:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Innej zależności nie zauważyłam, ale też, przyznam szczerze, nigdy nie
> prowadziłam obserwacji pod tym kątem ;-).

Brak obserwacji "pod odpowiednim kątem" prowadzi do braku
spostrzeżeń więc czy mogłabyś zwrócić na to uwagę i odpisać
choćby za jakiś czas? W końcu usenet [więc i ten wątek - lub priv]
nie sceźnie jakiś czas jeszcze...miejmy taka nadzieję ;)

17. Data: 2007-11-26 02:29:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficq3k$vvn$1@news.onet.pl...

> [...]

No to się nie przydasz do wywodzenia zależności kobiałek
od czynników zewnętrznych -czego one boją się jak ognia...

To te nie uświadomione. Uświadomione boją się jak ognia podać prawdziwą datę
urodzenia i wpisania jej do kompa ustalającego biorytmy.

18. Data: 2007-11-26 06:32:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficlib$hlq$1@news.onet.pl...
>
> Mi wystarcza mój nos... Bezbłędnie rozpoznaje ruję.

Pijesz do półrocznego umawiania się na seks i dziecko?
To dokładnie tak jak na spotkanie czy ognisko...

19. Data: 2007-11-26 11:18:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficond$rlm$1@news.onet.pl...

> A nie zapisujesz sobie przypadkiem
> w odniesieniu do poszczególnych samic
> momentów jej rozpoznania? Szkoda... :,(
---
> Pijesz do półrocznego umawiania się na seks i dziecko?
> To dokładnie tak jak na spotkanie czy ognisko...

A czy ja mówię że nie? ;)

20. Data: 2007-11-26 11:47:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fiea0b$3if$1@news.onet.pl...

> [...]
---
> Pijesz do półrocznego umawiania się na seks i dziecko?
> To dokładnie tak jak na spotkanie czy ognisko...

He..he, wystarczy wyznaczy D-dzień...

Lekarstwa z zagranicy
Trzustka + badania
ważność skierowania