Miesnie nóg- ból bez zmeczenia

21. Data: 2007-06-12 20:06:00

Temat: Re: Miesnie nóg- ból bez zmeczenia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Jun 2007 14:40:23 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Ile kosztuje takie badanie ?

Grosze. To rutynowe oznaczenie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

22. Data: 2007-06-12 20:06:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Jun 2007 14:38:46 +0200, Dr.Endriu wrote:

> http://tiny.pl/fw2s
> ".... Podwyższony poziom CK świadczy [...] chorobę wątroby lub
> reumatoidalne zapalenie stawów...."

Myślisz, że o tym nie wiem? ;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

23. Data: 2007-06-12 20:27:45

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że o tym nie wiem? ;)

:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

24. Data: 2007-06-13 10:30:19

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 20:30, Hanka Skwarczy ska
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:
> Witam,
>
> Uzytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisal w
wiadomoscinews:1181308663.968903.160960@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

> ...a je eli tak (a do tego ci g a senno , zaburzenia równowagi, koszmarne
> problemy z koncentracj i ogólne wra enie mózgu zalanego budyniem), to co?

"Mózg zalany budyniem' niewiele mi mówi :)
Ale tak powa nie - nie wiem. To mo e by co b ahego (typu
przem czenie, stres), mniej b ahego (depresja, nerwica, zaburzenia
neurowegetatywne itp), lub powa nego (jaka choroba, w tym
neurologiczna). Potrzebne by oby badanie przedmiotowe pacjenta,
dok adny wywiad i zapewne wykonanie dodatkowych bada . Trudno
stwierdzi co na odleg o .
(Je li chodzi o kichu, pytania by y raczej pod k tem miastenii, ale by
to stwierdzi potrzebne s specjalistyczne badania i wizyta u
neurologa, który sie specjalizuje w a nie w miastenii.)
Zaburzenia równowagi to sprawa do skomplikowana, a ustalenie ich
przyczyny cz sto bardzo trudne. Tak jak ju napisa am przyczyna mo e
by b aha, ale mo e by to równie objaw jakiej choroby, w tym
neurologicznej. Potrzebna wnikliwa diagnostyka i wizyta u dobrego
lekarza, albo i paru lekarzy.
Depresja i zaburzenia nerwicowe równie nie wykluczone [(je li to mo e
by jakim pocieszeniem ;)]

> Pozdrawiam z nadziej na ratuj c ycie podpowied :)

Polecam wizyt u lekarza.

Pozdrawiam i ycz du o zdrowia :)

--
Maja

25. Data: 2007-06-13 10:34:34

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemy z koncentracj i ogólne wra enie mózgu zalanego budyniem), to co?

"Mozg zalany budyniem' niewiele mi mowi :)
Ale tak powaznie - nie wiem. To moze byc cos blahego (typu
przemeczenie, stres), mniej blahego (depresja, nerwica, zaburzenia
neurowegetatywne itp), lub powaznego (choroba neurologiczna).
Potrzebne byloby badanie przedmiotowe pacjenta, i zapewne wykonanie
dodatkowych badan. Trudno stwierdzic cos na odleg osc.
(Jesli chodzi o kichu, pytania byly raczej pod katem miastenii, ale by
to stwierdzic potrzebne sa specjalistyczne badania i wizyta u
neurologa, ktory sie specjalizuje wlasnie w miastenii.)
Zaburzenia rownowagi to sprawa dosc skomplikowana, a ustalenie ich
przyczyny czesto bardzo trudne. Tak jak juz napisalam przyczyna moze
byc blaha, ale moze byc to rowniez objaw jakiejs choroby, w tym
neurologicznej. Potrzebna wnikliwa diagnostyka i wizyta u dobrego
lekarza, albo i paru lekarzy.
Depresja i zaburzenia nerwicowe rowniez nie wykluczone [(jesli to moze
byc jakims pocieszeniem ;)]

> Pozdrawiam z nadziej na ratuj c ycie podpowied :)

Polecam wizyte u lekarza.

Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia :)

--
Maja

26. Data: 2007-06-13 16:37:24

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 12 Cze, 20:30, Hanka Skwarczy ska
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:
> [...] "Mózg zalany budyniem' niewiele mi mówi :)

No, zwolnione kojarzenie, problemy z pamięcią, zapominanie słów, które się
ma na końcu języka, trudności z liczeniem w pamięci i ogólnie potężne
ograniczenie sprawności intelektualnej (ała, jak to boli). I kłopoty ze
zrozumiałym formułowaniem wypowiedzi ;>

> [...]Trudno stwierdzi co na odleg o .

Zdaję sobie z tego sprawę :) Nie liczyłam na diagnozę przez sieć, raczej na
wskazówkę, o co dopytać lekarza, nie dając się spławi standardowym
"zmęczenie wiosenne, dużo spać, przeczekać, do widzenia" (i tak ileś lat,
niezależnie od pory roku).

> [...]Potrzebna wnikliwa diagnostyka i wizyta u dobrego
> lekarza, albo i paru lekarzy.
> Depresja i zaburzenia nerwicowe równie nie wykluczone [(je li
> to mo e by jakim pocieszeniem ;)]

:D

> Polecam wizyt u lekarza.

Vide powyżej :-/ Zna ktoś dobrego internistę w Gliwicach?

> Pozdrawiam i ycz du o zdrowia :)

Śliczne dzięki :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://truecolors.pl

27. Data: 2007-06-13 19:27:22

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:46701d42$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Wizytę u wielu lekarzy zastąpisz idąc do jednego "dobrego", jak nawet
radziła Maja.
Tym lekarzem jest dr n. med. Kazimierz Komarski
Pozdrawiam Jurek M.

PoliMED Medyczne Centrum Specjalistyczne Sp. Z o.o.
Katowice, ul. 3 Maja 10/1
tel. (032) 253 88 76 lub 258 73 04, kom. 0 503 144 481
www.Poli-med.pl

28. Data: 2007-06-14 00:26:48

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> [...]
>>

> PoliMED Medyczne Centrum Specjalistyczne Sp. Z o.o.
> Katowice, ul. 3 Maja 10/1
> tel. (032) 253 88 76 lub 258 73 04, kom. 0 503 144 481

Bzdura ten lekarz opłaca sie Jurkowi M.
Nie idź do niego bo to konował.

Cancer

29. Data: 2007-06-14 06:09:15

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Bzdura ten lekarz opłaca sie Jurkowi M.
> Nie idź do niego bo to konował.

Co prawda pasjami lubię smalec, ale do rekomendacji Jurka podchodzę z dużą
dozą rezerwy. :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

30. Data: 2007-06-14 07:05:55

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek"

> Bzdura ten lekarz opłaca sie Jurkowi M.
> Nie idź do niego bo to konował.

Dziwne czasy nastały... Konował przyjmuje w centrum dużego miasta i ma tytuł
doktora nauk medycznych. Czy Ty Cencer rozumiesz słowo "konował"... Chyba
bardzo kiepsko i przydałby się Tobie jakiś lekarz, domyśl się jego
specjalności...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Niedociśnienie?
slonce:bol gardla,chrypka,katar