Re: Mięso armatnie za ziarno?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mięso armatnie za ziarno?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 06 Aug 2022 08:33:03 GMT

trybun <M...@j...cb> wrote:
> W dniu 05.08.2022 o 16:12, XL pisze:
>> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/kim-dzong-un-zlozyl
-oferte-putinowi-rosja-ma-dostac-100-tys-zolnierzy/l
y5e5db

> Jeżeli chodzi o pomoc w obronie mieszkańców regionów Donbasu i Łgańska
> przed kijowskim reżymem  to jestem za na dwie ręce, ale wara im od
> jakichś podbojów Ukrainy. Zresztą historia tzw korpusów ekspedycyjnych
> świadczy że ich wpływ na losy wojny zawsze był znikomy.
>
> Mówisz że mają im płacić zbożem, znakomity pomysł, żołnierze wiedzą
> chociaż o co walczą.

Ci z Korei Pn to akurat ,,wiedzą", że walczą tylko i wyłącznie o życie
swoich rodzin - niechby tylko skrewili lub odmówili walki. KOREA PÓŁNOCNA.
Powtórz to sobie z pięć razy.

> A  np.  my pomagaliśmy podbić zaprzyjaźniony z nami
> kraj za friko.

,,My"? Mówisz o inwazji na Węgry? Sorry, ale to nie ,,my", lecz czerwona
komuna zrobiła. Taka sama, jak w Korei Pn.

--
XL
Polish Lvov forever!