Re: Mięso armatnie za ziarno?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mięso armatnie za ziarno?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 06 Aug 2022 15:31:02 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> trybun <M...@j...cb> wrote:
>> W dniu 05.08.2022 o 16:12, XL pisze:
>>> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/kim-dzong-un-zlozyl
-oferte-putinowi-rosja-ma-dostac-100-tys-zolnierzy/l
y5e5db

> Ci z Korei Pn to akurat ,,wiedzą", że walczą tylko i wyłącznie o życie
> swoich rodzin - niechby tylko skrewili lub odmówili walki. KOREA PÓŁNOCNA.
> Powtórz to sobie z pięć razy.

> ,,My"? Mówisz o inwazji na Węgry? Sorry, ale to nie ,,my", lecz czerwona
> komuna zrobiła. Taka sama, jak w Korei Pn.

A jeśli masz na myśli Czechosłowację 1968, to ,,nasz" udział w tym był
udziałem wymuszonym trwającą okupacją sowiecką naszego kraju, gdy dowództwo
wojskowe i władze państwa były jedną wielką kupą śmierdzącej sowieckiej
agentury. Więc to nie ,,MY", tylko sowieci.
A poza tym - Czesi nigdy nie byli ,,zaprzyjaźnieni" z Polakami. Pepikom
zawsze było bliżej z ,,zaprzyjaźnianiem" do Hitlera i Stalina, niż do nas.

--
XL
Polish Lvov forever!