Mieso mielone

31. Data: 2008-10-15 08:15:50

Temat: Re: Mieso mielone
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@v...pl> wrote in message news:gd4371$mtu$1@news.onet.pl...

Klops - albo pieczeń rzymska - bez ziemniaków!!!

Dodaje się - opcjonalnie:
jajka na twardo
plasterki słoniny lub boczku (surowe, gdy ktoś lubi - wędzone)
plasterki szynki
paski ozorka
paski strąków papryki

Kroi się na dość grube plastry 1 do 2 cm - można dać gorące do
ziemniaków jako drugie danie - wtedy sos, można do chleba - cieńsze i bez
sosu - na zimno.
W zasadzie nie daje się bułki, ale można - wtedy lepiej dodać tartej,
ale nie za dużo.

32. Data: 2008-10-15 09:21:05

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Nastepnym razem robie strudel ziemniaczany z miesem (albo strucle).

Ja też :)

(jeszcze tylko wygooglam przepis na kopytka).

Kaja

33. Data: 2008-10-15 09:22:42

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> Jak moznaby wykorzystac 1,2 kg mielonego miesa wp-wol?
> Przypadkiem sie rozmrozilo...
>
> Mariusz

najlepiej daj psu, jak nie masz to zostaw na podwórku, to na pewno
będzie Cię satysfakcjonować
az

34. Data: 2008-10-15 10:18:28

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *Mariusz* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> Brzmi bardzo ciekawie, a jeszcze powiem, ze mam wczorajsze ziemniaki:)

Spróbuj następnym razem - naprawdę niebo w gębie tylko zastosuj się do
porady by dodać słodką śmietankę kremówkę.

> Tylko ten sos do kotburakow, z kostki bulionowej, to chyba nie za
> bardzo :(

To wersja zasłupowa. Jak masz własny bulion to smak sosu będzie oczywiście
lepszy :)

Magda *gdaMa*

35. Data: 2008-10-15 12:12:52

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubie. Kicha.

> Kiedys robilem, ale nie bardzo...

> Z mielonym to nie dla mnie.

> Znaczy do nalesnikow? Ciekawe. No i mnie zainspirowalas - krokiety moze?

> Eee, nie bardzo.

> Kurcze, chetnie. Tylko nie mam kapusty. Moze jakos zdobede.

Cebula faszerowana miesem mielonym
Papryka nadziewana
pieczarki nadziewane (kapelusze)
zapiekanka z miesem mielonym
spagetti z sosem bolonezze
pulpety do zupy
pizza (tak tak.. z miesem mielonym)
Kebabczety (czy jak sie to nazywa - takie ala szaszlyki z miesa mielonego
"nadziane" na patyczki i pieczone na grillu lub w piekarniku)

36. Data: 2008-10-15 17:25:41

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
> sosu - na zimno.
> W zasadzie nie daje się bułki, ale można - wtedy lepiej dodać tartej,

tekst powyżej to jest z cyklu "porady kulinarne ubeka"

--
do czytania wiadomości APZ zaleca:
http://sumar.pl/NNTP.exe

37. Data: 2008-10-15 17:48:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> wrote in message
.

> tekst powyżej to jest z cyklu "porady kulinarne ubeka"

Jak zwykle - GWno prawda.

38. Data: 2008-10-15 19:03:50

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to ciekawe. Zwijasz jak makowiec? tzn w roladę, czy jeden
> gruby wałek miesa otoczonyjedna warstwa ciasta?

Roladę jak makowiec. Ciasto wałkujesz dość grubo, na to warstwa
surowego przyprawionego mięsa i zawijamy. Zresztą komu jak komu
ale tobie nie muszę łopatologicznie ;). Dodam tylko że chyba
lepsze są smażone po zamrożeniu ;).

Naprawdę pyszne z surówką i może sobie leżeć zamrożone ile wlezie
:) (ale z doświadczenia wiem że za długo nie wytrzyma ;))

P.S. Pamiętać trzeba że każdy plaster trzeba lekko rękami
rozpłaszczyć żeby się nie rozpadało w czasie smażenia.

--

Dawid

39. Data: 2008-10-16 07:53:34

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morghul" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> łopatologicznie ;). Dodam tylko że chyba lepsze są smażone po zamrożeniu

A to mięso to doprawiasz jak na mielone czy jak na pieczeń - z jajkiem? Czy
po prostu mięso przyprawione?
Zastanawiam się też czy przez środek tego mięsa nie włożyć - jak do rolady -
kawałka ogórka kiszonego albo papryczki.
Albo może kukurydza czy fasola czerwona do tego, cebulka? Próbowałeś tak i
możesz coś powiedzieć?

> Dawid
Kaja
z tortillami (to przez was! smaka narobiliście! :)

40. Data: 2008-10-16 17:07:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" napisał:

> Kaja
> z tortillami (to przez was! smaka narobiliście! :)

Robisz z tego przepisu, który podawałaś (chyba go kiedyś sama też
wykopałam)? Nadają się do przechowywania (np. 1 dzień)?

--
Pozdrawiam - Aicha

[gdzie] w warszawie tabasco w ilosciach przemyslowych
Robaczywe maślaki
Jaka mikrofalowke wybrac?
dobry przepisa
Mikrofale Panasonic Inverter