Mieso z obiadow

1. Data: 2004-07-08 19:08:38

Temat: Mieso z obiadow
Od: Skonec <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

PO robieniu zup zostalo mi troszke miesa wieprzowego. Nie za bardzo
lubie jesc same wiec pomyslalem ze moznaby cos z nim zrobic.
Pomyslalem, ze Grupowicze mi w tym pomoga jak zrobic pyszny pasztet lub
cos w tym stylu.

Z gory serdecznie dziekuje za smakowite przepisy
Pozdrawiam
Glodny Skonec

1. Data: 2004-07-08 19:31:56

Temat: Re: Mieso z obiadow
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Skonec wrote:

> [...]
> cos w tym stylu.
>
> Z gory serdecznie dziekuje za smakowite przepisy

Mozesz zrobic nalesniki z miesem: zmielic lub drobno posiekac mieso, na patelni na
oliwie usmazyc posiekana cebule, gdy podsmazona, dodac mieso i przyprawy
(majeranek, sol, pieprz, ewentualnie sos sojowy lub maggi), troche masla i jeszcze
troche podsmazyc, okolo 5 minut. Zrobic nalesniki, zawinac w nie nadzienie,
podgrzac na patelni, i podac.

Albo zrobic ciasto drozdzowe i utworzyc z niego male pierogi nadziane w/w
nadzieniem, piec, az zlote, posmarowac jajkiem na 10 minut przed wyjeciem z pieca.

Albo uformowac z drozdzowego ciasta kulki nadziane w/w nadzieniem, i gotowac na
parze. Podac z sosem.

Magdalena Bassett

1. Data: 2004-07-09 05:49:41

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Skonec" <s...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> cos w tym stylu.
>
> Z gory serdecznie dziekuje za smakowite przepisy
Kluski nadziewane miesem.
Ilona

1. Data: 2004-07-12 08:36:28

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-09 07:49, Użytkownik I.P. napisał :

> Kluski nadziewane miesem.
> Ilona

Czyli cos w rodzaju pyz z miesem.

Mozesz tez dodac do sosu pomidorowego i cos na ksztalt bolonese zrobic.

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2004-07-12 08:37:28

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (071) 343-61-67 w. 108, faks (071) 341-99-11

agrest
wychudło się biedaczce strasznie
ciasto jagodowe
pierogi