Migdałki

1. Data: 2003-12-12 07:33:37

Temat: Migdałki
Od: "Cerak" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam wieczne problemy z migdałkami, z chorym gardłem. Nie moge sie realizowac
w życiu, przez ciągłe przeziebienia i gardło. Mam słabą odborność, a to
wszystko przez migdałki. Jak zachoruje, a zdarza sie to przez caly rok
(latem przyczyna jest klimatyzacja) to pomagają tylko antybiotyki, srodki na
gardlo do ssania wogole nie daja. Słyszałem, że migdałki przez długostały
stan zapalny przestają pełnić swoją rolę. Wtedy należy je wyciąć. Mam zatem
pytanie.. co robić aby pozbyć się problemu, nie wycinajuąc przy tym
migdałków, i kiedy wiadomo że wyciecie migdalkow jest konieczne.
pozdrawiam Marcin

2. Data: 2003-12-12 12:57:58

Temat: Re: Migdałki
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cerak" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pytanie.. co robić aby pozbyć się problemu, nie wycinajuąc przy tym
> migdałków, i kiedy wiadomo że wyciecie migdalkow jest konieczne.

Migdałki są ważnym zakończeniem układu limfatycznego. Ich zapalenie wiąże
się z tym, że przez nie wydostaje się z układu to co w nim nie powinno się
znaleźć, czyli jakieś śluzy i inne zanieczyszczenia. Usunięcie migdałków
spowoduje niestety drogę ujścia tego na zewnątrz i syfy te zostaną
organiźmie. Dolegliwości po ich usunięciu nie pojawią się od razu, ale w
końcu dadza o sobie znać, w miejscach, których nikt nie skojarzy z wycięciem
migdałków. Niedawno pisałem o trądziku i tutaj jest podobnie. Musisz zmienić
dietę i to jest jedyny ratunek. Po prostu jesz coś z czym organizm sobie nie
radzi i zanieczyszcza się śluzem, który niszczy między innymi układ
limfatyczny, doprowadzając do zapalenia migdałków i czestych przeziębień.
Wiem, że to nie jest przyjemne, bo w dzieciństwie sam to miałem. Oczywiście
szpikowali mnie różnymi lekarstwami, które pomagały jak umarłemu kadzidło i
dopiero jak jakiś czas temu wziąłem się za siebie, to poczułem ulgę. Nie
przeziębiam się, a o bulu powiększonych migdałków już dawno zapomniałem. W
tym roku przejechałem około 1000km w samych maratonach rowerów górskich, a
durni leparze mówili, że muszę się oszczędzać bo długo nie pociągnę :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2003-12-12 14:22:54

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje:

- szczepionka (laryngolog przepisze) b. duzo sie po niej zjada pozywienia.
- propolis Szlachetki. do uzytaku wewnetrznego, plukac pic, na cukier 3x
dziennie
- jak bedzie lepiej mozesz zaczac uprawiac sport- podnosisz sobie tym
odpornosc.

Pozdr.

Wojciech

4. Data: 2003-12-12 18:56:38

Od: "Marcin Cerkaski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporty uprawiam i to bardzo czesto, a szczepionke juz bralem kilkukrotnie
zdaje sie polivakcyne (nie wiem czy wlasniwie napisalem :)) Nie dodalem
jeszcze ze na migdalkach mam czesto "ropne wulkany". Dziekuje wszystkim za
odpowiedzi. Postaram sie zostosowac do rad. Mam jeszcze male pytanko. Kiedy
nalezy sobie dac spokoj z doraznym leczeniem i zdecydowac sie na zabieg.
Roznie lekarze roznie mowia, juz jestem zakrecony, kilku laryngologow mowilo
ze powinienem koniecznie je usunac by miec spokoj. Twierdza ze tylko zdrowe
migdalki pelnia swoja funkcje (niewatpliwie maja racje) Inni twierdza ze
trzeba robic wszystko zeby uniknac zabiegu. Nie wiem kiedy powinienem sie
juz poddac, moze faktycznie lepiej usunac by nie sialy juz zakazen. Znam
pare osob (miedzy innymi moja mama) ktore sie poddaly zabiegowi i nie maja
juz takich problemow.
pozdr.
M.

5. Data: 2003-12-12 19:19:07

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twierdza ze tylko zdrowe
> migdalki pelnia swoja funkcje (niewatpliwie maja racje) Inni twierdza ze
> trzeba robic wszystko zeby uniknac zabiegu.

niestety przewlekle ropne migdaly nie tylko nie pelnia swojej funkcji ale
moga tez powodowac okresowy wysiew bakterii do krwi - co powoduje , ze u
czesci osob ich wlasny uklad odpornosciowy "wariuje" i zaczyna tworzyc
przeciwciala przeciwko wlasnym komorkom ( w uproszczeniu)
moim zdaniem warto wyciac
pozdrawiam
Myszka

6. Data: 2003-12-12 21:55:19

Od: "Marcin Cerkaski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie jestem po rozmowie z bratowa, ktora wyciela sobie 3 dni temu. Tez
mnie namawia. Mysle, ze podjalem decyzje juz :)
pozdrawiam
M.

7. Data: 2003-12-13 08:10:05

Temat: Odp: Migdałki
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Cerkaski <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Wlasnie jestem po rozmowie z bratowa, ktora wyciela sobie 3 dni temu. Tez
> mnie namawia. Mysle, ze podjalem decyzje juz :)

Zastanów się. Przecież po coś one są. Lekarze zalecają wycięcie wielu rzeczy
z organizmu, bo po prostu nie wiedzą jak je wyleczyć, ale to wcale nie
znaczy, że pozbedziesz się problemu. Wyjdzie on dopiero za parę lat i to w
miejscu, którego nie skojarzysz z migdałkami.

8. Data: 2003-12-13 13:38:26

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

A skad jestes, wyslalbym cie do mojego lekarza ?

Acha , znam przypadek po wycieciu, gdzie chlopak dostal zapalenia ploc
zamiast zaplalenia migdalkow.

Robiles wymaz , czy nie masz jakies okropnej bakterii ?

Pzdr.

9. Data: 2003-12-13 20:37:19

Od: "Marcin Cerkaski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z Torunia,
wymazu nie robilem, ale laryngolog po zagladnieciu do mojego gardla w stanie
zapalenie, postawil jedna diagnoze : do usuniecia :)
pozdrawiam
M.

10. Data: 2004-01-27 12:42:46

Od: "MAnieq" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cerkaski" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> jestem z Torunia,
> wymazu nie robilem, ale laryngolog po zagladnieciu do mojego gardla w
> stanie zapalenie, postawil jedna diagnoze : do usuniecia :)
Witam

U mnie to wyglądało troszke inaczej bo zamiast białych grudek na migdałkach
po prostu sączy sie z nich płynna ropa. Po zrobieniu wymazu wyszedł
gronkowiec złocisty.
Lekarka powiedziała że wycięcie to tylko w ostateczności najpierw antybiotyk
potem szczepionka

pozdrawiam Manieq

Wazopresyna - co to jest. Proszę o pomoc
pekniete kregi millera - prosze o opinie
Oczyszczanie wątroby.
obrzek miejscowy po zastrzyku p-tezcowym
interpretacja wyników