Migdalki

1. Data: 2002-05-11 19:16:57

Temat: Migdalki
Od: "Rafal" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Po konsultacji z laryngologiem dowiedzialem sie, ze od 2 lat mam stan
zapalny migdalkow. Lekasz polecil mi usuniecie migdalkow, ale ja
nie chce tego robic ze wzgledu na skutki uboczne - oslabienie ukladu
odpornosciowego itd.

Czy istnieje inna mozliwosc leczenia migdalkow bez ich usuwania ?

Moje objawy to nieprzyjemny smak w ustach, ropna wydzielina z gardla,
lekkie oslabienie. Poza tym czuje sie zupelnie dobrze, nie mam bolow
gardla. Mam 24 lata.

pozdrawiam,
Rafal

2. Data: 2002-05-11 19:39:04

Temat: Re: Migdalki
Od: "AS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po konsultacji z laryngologiem dowiedzialem sie, ze od 2 lat mam stan
> zapalny migdalkow. Lekasz polecil mi usuniecie migdalkow,

A co na to lekarz? :)))))

3. Data: 2002-05-12 08:52:17

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Rafal" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zapalny migdalkow. Lekasz polecil mi usuniecie migdalkow, ale ja
> nie chce tego robic ze wzgledu na skutki uboczne - oslabienie ukladu

Rozumiem, ze masz przewlekly stan zapalny migdalkow. Migdalki sa zatem
zapewne zwlokniale, male, pokryte 'dziurkami', z ktorych saczy sie zapalna
wydzielina. Takie zbliznowaciale migdalki nie maja juz zadnej funkcji
odpornosciowej, a jesli nie udaje sie opanowac infekcji farmakologicznie -
moga stanowic potencjalne zrodlo klopotow znacznie powazniejszych niz
angina. Jesli nie wierzysz w zalecenia jednego laryngologa, to zasiegnij
opinii drugiego, ale mysle sobie ze - jakkolwiek jestem osobiscie (jako
laik) przeciwnikiem wyrywania migdalkow - takie migdalki trzeba usunac.

> Czy istnieje inna mozliwosc leczenia migdalkow bez ich usuwania ?

Antybiotykoterapia. W Twojej sytuacji pewnie juz nieskuteczna, stad sugestia
tonsillektomii.

> Moje objawy to nieprzyjemny smak w ustach, ropna wydzielina z gardla,
> lekkie oslabienie. Poza tym czuje sie zupelnie dobrze, nie mam bolow
> gardla. Mam 24 lata.

Zatem zadbaj o swoje serce (w przyszlosci) i wyrwij chwasty:)

Pozdrawiam

m.

4. Data: 2002-05-12 21:20:20

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AS <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abjs4l$bmn$...@h...uw.edu.pl...

> A co na to lekarz? :)))))
>
> :))))))))))))))))))

---

5. Data: 2002-05-13 12:09:02

Temat: Re: Migdalki(dlugie)
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Ci szczerze ja przez 3 lata lazilem po roznych lekarzach i caly czas
bralem rozne antybiotyki i aplikowano mi przerozne szczepionki i nic nie
pomoglo. Przez ponad pol roku mialem ciagle powracajaca temperature 37,2
moze to nie duzo ale przez taki czas dawalo sie we znaki.
Na poczatku tego roku zdecydowalem sie na zabieg usuniecia migdalkow no i
musze powiedziec ze bardzo pomoglo choc nie jestem jeszcze w 100% zdrowy ale
jest bez porownania.
Takze radze Ci popytac sie ludzi i udac sie nawet prywatnie do renomowanego
laryngologa (z odpowiednim tytulem np. prof. :))) )
Co do lekarzy to nie chce nikogo obrazic ale mam mieszane odczucia .
Leczylem sie chyba u 5 lekarzy no i roznie to bywalo np. ostatni lekarz
chwile po spojrzeniu na migdalki powiedzial ze do niczego sie one nie
nadaja i ze trzeba usunac , a wczesniej pani lekarz po 5 wizytach kiedy juz
zaaplikowala mi potrojna serie szczepionki + antybiotyki i chyba juz
szczerze miala mnie dosyc doradzila mi zebym zaczal jesc czosnek :))))
(oczywiscie jest to naturalny antybiotyk ale przy moim stanie zdrowia jej
rada byla na pograniczu skeczy monty pythona :)))))
Co do prywatnych gabinetow to tez trzeba dobrze trafic bo niektorzy od razu
mimo ze jest to konieczne nie dadza skierowania na zabieg tylko beda za
kazdym razem wypisywali recepty za ok. 100zl i inkasowac kase za wizyte -
ale podkreslam ze to odosobnione przypadki i moze nie mam szczescia do
lekarzy.

Jesli zdecydujesz sie na zabieg, a z tego co pisales to nie masz wyjscia bo
jezeli jeszcze nie masz problemow ze stawami ani z sercem to twoje szczescie
i sie pospiesz.
Co do samego zabiegu to podstawa nie radze Ci brac znieczulenia miejscowego
na ktore ja sie odwazylem.:(

Pozdrawiam.

Dominik.

6. Data: 2002-05-13 12:42:11

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002 14:09:02 +0200, "Domin" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Co do samego zabiegu to podstawa nie radze Ci brac znieczulenia miejscowego
>na ktore ja sie odwazylem.:(

Proponujesz pelna narkoze. Brak swiadomosci?

7. Data: 2002-05-13 14:53:47

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponujesz pelna narkoze. Brak swiadomosci?

Wierz mi lepsza bedzie narkoza niz zle wykonane znieczulenie :(

Dominik.

Karmienie piersia a solarium
Kto mi powie co to jest uklad piramiodowy ????
Odpornosc organizmu
antybiotyk rozwali ci watrobe ?
Biorezonans