Migdały i wszystkie plagi egipskie

1. Data: 2007-01-15 13:10:58

Temat: Migdały i wszystkie plagi egipskie
Od: i...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piszę, gdyż od września mam problem z migdałami-angina pojawia się
co 3-4 tygodnie, dostaję zwykle silne antybiotyki (np.Sumamed,po
którym 4 dni miałam zawroty głowy!). Wtedy też pojawiły się
migrenowe bóle głowy. Ostatnio lekarka dała mi Dalacin 300,
wylądowałam w szpitalu,gdyż moje serce dostało takiego szału,że
myślałam,że to zawał. Serce troszkę się uspokoiło,ale nie do
końca-jeszcze sobie od czasu do czasu "ukłuje". ludziska, bardzo Was
proszę o wypowiedź, o Wasze doświadczenia z anginami, wycięciem
migdałów, bo ja mam termin na kwiecień i zastanawiam się czy jednak
nie iść prywatnie i gadów nie wyciąć.Co radzicie? Bo ja jakoś tak
źródło zła upatruję w migdałach-a może sie mylę? W sobotę
byłam u lekarza, który stwierdził,że niekoniecznie trzeba je
wyciąć. Zgłupiałam.

2. Data: 2007-01-15 18:05:55

Temat: Re: Migdały i wszystkie plagi egipskie
Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@a...pl>

> [...]
> źródło zła upatruję w migdałach-a może sie mylę? W sobotę
> byłam u lekarza, który stwierdził,że niekoniecznie trzeba je

zdecydowanie wyciac i to jak najszybciej.

a tak poza tematem.
lubisz czasem pojesc stolca?

3. Data: 2007-01-15 18:11:03

Od: "Sputnik" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi napisał(a):
> <i...@a...pl>
>

> a tak poza tematem.
> lubisz czasem pojesc stolca?

nie widzę związku

4. Data: 2007-01-17 22:23:53

Od: "Agmaki" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@a...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Witaj,
domyślam się, co przechodzisz... radziłabym Ci zrobić sobie kompleksowe
badania (krew, mocz, wymaz z gardła i nosa); nie przyjmuj pochopnie
antybiotyków, bo one po prostu coraz mniej skutecznie działają (nie działają
przede wszystkim na wirusy, a i bakterie są coraz lepiej odporne), a za to
osłabiają organizm (wyjaławiają np. naturalną florę jelit), co prowadzi do
kolejnej, powikłanej infekcji...
Ostatnio paskudnie mutują się różne wirusy i bakterie, więc niestety coraz
częściej zdarzają się powikłane, przedłużone stany zapalne... Nic dziwnego,
że "źródło zła" upatrujesz w samych migdałach, bo ich specyficzna budowa
niestety sprzyja rozwojowi różnych bakterii, chociaż paradoksalnie przecież
istnieją one w celu pewnej ochrony...
Spróbuj przynajmniej doraźnie zastosować płukanki lub areozole - np."Orofam"
(działa antybakteryjnie, antywirusowo, antygrzybicznie i przeciwbólowo).
Radziłabym wstrzymać się z zabiegiem operacyjnym.
Powodzenia!
Pozdrawiam,
Ania.

oko - wrazenie malej muszki
Polska Homeopatia 100 lat za murzynami !?
Cisnienie w ciagu doby
Czy wstrząs mózgu może obniżyć IQ?
Nietypowe, uciążliwe zmęczenie i nieregenerujący sen