Mikołaj

1. Data: 2004-12-06 20:01:36

Temat: Mikołaj
Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj Mikołajki a żadna się nie chwali co dostała, więc ja zacznę:
dostałam całe stado czekoladowych mikołaji :)))) (tyle się ich nazbierało że
nie wiem kiedy to zjem ale uwielbiam czekoladę więc się nie zmarnują napewno
:))
dostałam doładowanie do telefonu
iiiiiiiiiiiiiii dostałam KSIĄŻKĘ "SZYDEŁKOWANIE 275 SPLOTÓW "
Dziękuję drogi Mikołaju :)))))

1. Data: 2004-12-06 20:08:07

Temat: Re: Mikołaj
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksiazki zazdroszcze, a sama nic nie dostalam, za stara jestem, czasy jakies
takie , ze Mikolaj oczszedza i wyroslej "mlodziezy" czasami nic nie daje, za
to mojej dzieciarni butow nie starczylo, a ichnia radosc jest dla mnie
najpiekniejszym prezentem :)

pozdrawiam siedzac przy piatym garniturku dla bombek.....
Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-06 20:24:55

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ksiazki zazdroszcze, a sama nic nie dostalam, za stara jestem, czasy
jakies
> takie , ze Mikolaj oczszedza i wyroslej "mlodziezy" czasami nic nie daje,

O mnie też Mikołaj zapomniał :(
A tak liczyłam na jakąś fajną robótkową książeczkę.
Nie pozostaje nic, jak tylko na otarcie łez iść do księgarni. A widziałam
ostatnio takie cudo w Empiku "150 ściegów" (haftowanie). Nie pamiętam
dokładnie tytułu, za to cenę pamiętam 35,90.

--
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-06 20:43:16

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio takie cudo w Empiku "150 ściegów" (haftowanie). Nie pamiętam
> dokładnie tytułu, za to cenę pamiętam 35,90.

a ja dostalam (co prawda juz wczoraj) troche slodyczy
iiiiiiiiiiiiiiiii ksiazke window colors :)

wkn

1. Data: 2004-12-06 21:06:34

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, mnie sam Mikołaj niczego nie sprezentował, ale... Zamówiłam sobie
książkę pt. Szydełkowanie 275 splotów i właśnie dziś listonosz mi ją
przyniósł. Co prawda nie Mikołaj, ale też roznosi paczki - hi hi hi hi hi.
Jestem bardzo zadowolona, na razie na etapie oglądania i podziwiania :)
Myślę, że niedługo wezmę się do roboty.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-12-07 06:27:24

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> jakies
daje,

Do mnie zawitał Mikołaj i przyniósł mi czekoladkę, trochę kanwy i mulinki.
Jestem mu wdzięczna.
Dziunia- Kwidzyn

1. Data: 2004-12-07 09:32:11

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pozostaje nic, jak tylko na otarcie łez iść do księgarni. A widziałam
> ostatnio takie cudo w Empiku "150 ściegów" (haftowanie).

A ja wlasnie dostalam od Mikolaja ta ksiazke :) ("Haftowanie 150
najpiękniejszych ściegów").
Bardzo przyjemna i na pewno skorzystam.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-12-07 10:34:16

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostalam 3 m cudnej kanwy od Mikolaja mamy, a Mikolaj maz tylko obejrzal
rachunek za nici i nic nie powiedzial.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-12-07 11:12:42

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to chyba baaardzo grzeczna byłam przez cały rok, bo Mikołaj przyniósł:
radio z odtwarzaczem cd/mp3
sztruksową spódnicę
kolczyki
zestaw kosmetyków do stóp z Avonu.
No i jestem w siódmym niebie i cieszę się jak dziecko.: )
Jednak w związku z tym, że nic robótkowego Mikołaj nie przyniósł,
postanowiłam sobie sama sprawić prezent robótkowy i pobuszowałam we
włóczkach w Dianie i złożyłam zamówienie. Już się nie mogę doczekać paczki
:) No i przy okazji tego zakupu nieoczekiwanie trafił mi sie następny
prezent - z okazji Mikołajek koszty przesyłki ponosi sklep :)

Pozdrawiam pomikołajkowo

Anuryca

1. Data: 2004-12-07 11:18:11

Od: Anngo <a...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dostalam sliczne czerwone rekawiczki, a "SZYDEŁKOWANIE 275 SPLOTÓW "
sama sobie kupilam :)))) i teraz (ku przerazeniu mezusia) bede sie uczyc.
--
Anngo z Katowic

meilaodiy - pytanie
[OT] Kaan dla wybrańców...
"moje hobbi"
ceny muliny jestem w szoku- drozyzna!!! [gdansk]
warkocze-wzory[druty]