Mikolaj byl laskawy !!!

1. Data: 2002-12-27 12:30:09

Temat: Mikolaj byl laskawy !!!
Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym roku moj maz zablysnal ! pod choinka znalazlam obrus "BRATKI" z Hobby
Studio, nowy tamborek (wiekszy od poprzedniego i drewniany) oraz
pudelko-orgaznizer do nici razem z nawijarka do nici !!!! no nie !!! nie
spodziewalam sie. od wczoraj porzadkuje nici i sprawia mi to strasznie duzo
radosci.

maja (Rzeszow)
ps. ciekawe, jak zamawial w hobby studio :-)

1. Data: 2002-12-27 12:43:55

Temat: Re: Mikolaj byl laskawy !!!
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noooo
to rzeczywiście błysk geniuszu u Mikołaja .Szczęśliwa jesteś kobieto. Ja
chyba w przyszłym roku poprosze Mikołaja o drobiazgi w podobnym temacie.
Szczęśliwego nowego Roku 2003 , samych dobrze zdanych egzaminów, stabilności
pieniężnej , czasu na robótkowanie i spełnienia osobistych marzen
Życzy

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2002-12-27 12:58:00

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie tez był Mikołaj z baaaaardzo duzym błyskiem(ale jeszcze nie w
postaci meza) i przytargał skanerek :))))Jestem szczesliwa ha ha
ha........postaram sie byc bardzo grzeczna w przyszlym roku,to moze
przytarga jakas extra maszyne do szycia??

Pusia

1. Data: 2002-12-27 14:06:40

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie przyniósł zestaw mulinek DMC - 25 kolorów w pięknym pudełeczku :)
Julita

1. Data: 2002-12-27 16:50:21

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od mikolaja dostalam organizer do mulinek (baardzo popularny prezent w te
swieta chyba), arkusze kanwy plastikowej oraz kartki :)

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-12-27 20:51:13

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mój też zabłysnął. Dostałam bieżnik richelieu i to nawet w takich
rozmiarach jakich poszukiwałam. No i z kompletem mulin. Ciekawe gdzie kupił,
bo ja szukałam i nie mogłam dostać.
No i jeszcze dostałam kilka innych prezentów, ale to zupełnie z innej
dziedziny. Tylko nie było wiaderka czasu, a tak liczyłam .... buuuu. Może za
rok???

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2002-12-30 08:32:45

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dostalam duza wiklinowa skrzynie (dokladnie taka, jaka sobie
wymarzylam!), w ktore bede mogla trzymac wszystkie moje robotkowe szpargaly
:)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2003-01-06 09:30:32

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> A mój też zabłysnął. Dostałam bieżnik richelieu i to nawet w takich
> rozmiarach jakich poszukiwałam. No i z kompletem mulin. Ciekawe gdzie
kupił,
> bo ja szukałam i nie mogłam dostać.

Nie mogłaś dostać, bo Mikołaj pewnie wykupił wcześniej :-)

A ja dostałam kanwę drukowaną z obrazem Madonna przedmieścia. Od dawna
miałam na niego ochotę. Niestety rozczarowałam się trochę, bo kolorowe
plamki na brzegu kanwy nie odpowiadają niestety tym na obrazie. Zdarzyło się
to już komuś? Dodatkowo tabela kolorów jest oparta na palecie Ariadny, a ta
jak wiecie jest raczej wąska. W efekcie twarz madonny wygląda jak po
odmrożeniu policzków. Ale dam sobie z tym radę. Od czego wyobraźnia.
Rozochociłam się na tą Madonnę i nie odpuszczę.
Gocha

1. Data: 2003-01-06 23:03:51

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogłaś dostać, bo Mikołaj pewnie wykupił wcześniej :-)

Mikołaj wie co robi. Może dostanie ten bieżnik jako część wyprawy ślubnej:)

> [...]
> miałam na niego ochotę. Niestety rozczarowałam się trochę, bo kolorowe
> plamki na brzegu kanwy nie odpowiadają niestety tym na obrazie. Zdarzyło

To się zdarza. Mam zaczęte tzry obrazki na kanwie drukowanej i jakoś mnie od
nich odrzuca, bo kolorystyka nie taka. A z wyobraźnią u mnie słabo.

> [...]
> odmrożeniu policzków. Ale dam sobie z tym radę. Od czego wyobraźnia.
> Rozochociłam się na tą Madonnę i nie odpuszczę.

Zmień mulinę Ariadny na inną - większa gama kolorów. Twarze zawsze robię z
DMC albo Anchor. Lepiej wyglądają.

Miłej pracy

Ela

życzenia
[OT] Mam synka!
Sprostowanie-tłumaczeni e
tego linku jeszcze nie było - SŁOWNICZEK
bluzka na szydelku