Mikrofale Panasonic Inverter

1. Data: 2008-10-12 15:40:07

Temat: Mikrofale Panasonic Inverter
Od: antonio79 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ma ktoś kuchenkę mikrofalową Panasonica z technologią
"inverter"? Będę wdzięczny za wszelkie opinie użytkowników.

Opis technologii jest tutaj:
http://www.panasonic.pl/inverter/
ale interesują mnie opinie posiadaczy, bo marketingowiec przekona prawie
do wszystkiego ;)

Z góry dzięki
antonio

2. Data: 2008-10-12 18:19:00

Temat: Re: Mikrofale Panasonic Inverter
Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

antonio79 pisze:
> [...]
>
> Opis technologii jest tutaj:
> http://www.panasonic.pl/inverter/
> ale interesują mnie opinie posiadaczy, bo marketingowiec przekona prawie

NTG !

3. Data: 2008-10-12 19:59:31

Od: "Krzysztof" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> NTG !

Jak najbardziej ta grupa! Sam jestem ciekawy czy rzeczywiście są różnice w
stosunku do "zwykłych" mikrofali czy to tylko marketingowy trik.

Krzysztof

4. Data: 2008-10-13 13:20:02

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof pisze:
> [...]
>>
> Jak najbardziej ta grupa! Sam jestem ciekawy czy rzeczywiście są różnice w
> stosunku do "zwykłych" mikrofali czy to tylko marketingowy trik.

bzdura, do takich wiadomości jest grupa dom
az

5. Data: 2008-10-13 16:31:49

Od: antonio79 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> bzdura, do takich wiadomości jest grupa dom
> az

Dzięki za pomysł - no to tam też zapytałem (oczywiście po przeszukaniu
archiwum). No ale tematyka tamtej grupy jest tak szerooooka... że tutaj
mam większe szanse.

To jak Grupowicze, rzucicie okiem na wasze mikrofalki?
Jak by ktoś na drzwiczkach swojej zobaczył napis "inverter", to byłbym
wdzięczny jak by napisał kilka słów.

Pozdrawiam
Antonio

6. Data: 2008-10-15 15:34:35

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antonio79" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Opis technologii jest tutaj:
> http://www.panasonic.pl/inverter/
> ale interesują mnie opinie posiadaczy, bo marketingowiec przekona prawie

mam Panasonica NNW883 i jestem zadowolony. pięknie podgrzewa, szybko opieka
(równiuśko), szybko i fantastycznie rozmraża najbardziej nawet zmrożone
produkty.
polecam ze swojej strony.

słoiki
tajemnica kiszenia kapusty