Mikrofontanna

1. Data: 2003-08-25 10:30:33

Temat: Mikrofontanna
Od: "Andrzej K. Brandt" <a...@k...wesolego.spammera.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wydaje mi się, że to najodpowiedniejsza grupa aby zadać takie pytanie: czy
gdzieś można kupić mikrofontannę lub inne podobne ustrojstwo z cieknącą wodą,
które byłoby na tyle małe aby zmieścić się w mieszkaniu na średniej wielkości
stole?

Andy

2. Data: 2003-08-25 10:43:12

Temat: Re: Mikrofontanna
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej K. Brandt" <a...@k...wesolego.spammera.pl> napisał w
wiadomości news:bicob3$7n2$2@korweta.task.gda.pl...

> [...]
wodą,
> które byłoby na tyle małe aby zmieścić się w mieszkaniu na średniej

W każdym hipermarkecie budowlanym, w dziale ogród. Dużą ofertę takich
zabawek maja na ogół w Obi. W tych, które zwiedzałem były to albo zachodniej
produkcji i bardzo ładne (ale i bardzo drogie niestety) gotowe kompozycje ze
sztucznymi skałkami i często wyposażone w ultradźwiękowy nawilżacz
powietrza, ale widziałem tam tez nasze rzemieślnicze wynalazki wyposażone w
roślinki.

J.

3. Data: 2003-08-25 19:29:47

Od: "Jarosław Błaszkowski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są trzy możliwości:
- kupno gotowej fontanny domowej z pompką (w kszatłcie figurki, domku,
muszli itd),
- kupno samej pompki wodnej o małym wydatku rzędu 600-1000l/h (nie należy
się przejmować wydatkiem 1000l/h bo jest on podawany na poziomie wylotu
pompy i zmiejsza się wraz z wysokością). Można kupić zarówno pompkę na 230V
jak i z transformatorem. Wbrew pozorom używanie pompki z napięciem sieciowym
jest bezpieczne. Proszę sprawdzić przykładowe ceny na
www.iglak.home.pl/sklep
- kupno pompki membranowej rozbijającej wodę na mgłę- efekt jest niesamowity
i skutecznie nawilża to powietrze. Niestety jest to nowość i ceny są bardzo
różne (zależy to też od mocy). Najtańsze na rynku są chyba z niemieckiej
firmy Heissner, Gardena ich na razie nie ma w swojej ofercie. Najdrożsi są
prywatni importerzy.

Pozdrowienia,
----------------------------------
Jarosław Błaszkowski

4. Data: 2003-08-31 12:30:46

Temat: Odp: Mikrofontanna
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej K. Brandt <a...@k...wesolego.spammera.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:bicob3$7n2$...@k...task.gda.pl...
> [...]
wodą,
> które byłoby na tyle małe aby zmieścić się w mieszkaniu na średniej

W kwiaciarniach i supermarketach budowlanych widzialam wiele modeli. Bardzo
piekne, fimy Heissner, pokazywano na targach Polagra w Poznaniu -
www.heisner.pl.
Elfir

Zielnik
Czy ktos mógłby pomóc?