Milk&Toast&Honey - co na sniadanko?

1. Data: 2002-06-15 08:37:20

Temat: Milk&Toast&Honey - co na sniadanko?
Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie ponownie.

poza wymienionymi w temacie jakos nie mam pomyslu...
dzis juz na sniadanko za pozno, ale moze jutro bym cos przyrzadzila.
takie cos, przy ktorym od razu jest 'niedzielniej'*?

hmmm

*'niedzielnie' - lekko, luzno, leniwie...
'niedzielniej' - lzej, luzniej, leniwiej...

;-)

1. Data: 2002-06-15 08:42:02

Temat: Re: Milk&Toast&Honey - co na sniadanko?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

hmmm wrote:

> witajcie ponownie.
>
> poza wymienionymi w temacie jakos nie mam pomyslu...
> dzis juz na sniadanko za pozno, ale moze jutro bym cos przyrzadzila.
> takie cos, przy ktorym od razu jest 'niedzielniej'*?

w Moskwie dostałem na śniadanie klopsy w sosie białym i smażone ziemniaki.
Do tego kawę zbożową na mleku i chleb z miodem. Pasuje?

Waldek

1. Data: 2002-06-15 11:21:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jun 2002 10:42:02 +0200, waldemar z domu
<w...@t...de> wrote:

>w Moskwie dosta?em na ?niadanie klopsy w sosie bia?ym i sma?one ziemniaki.
>Do tego kaw? zbo?ow? na mleku i chleb z miodem. Pasuje?
>
>Waldek

a ktos mi bliski w Japonii zupke. Ktorej porzywiozl torebke.
smrod sie rozlegl taki zatechly rybi jak wybuch, ludzie sie
rozpierzchli ale przylecial zachecony pies, ktory sie obslinil i
mial wydzielany ten delikates za dobre zachowanie. w ietrzinym
pomieszczeniu.

a Tajlandii daja tzw amerykasnkei sniadanie z niejadalna
kielbaska bardzo zaslupia, takze ryz po amerykansku...nie do
opisania

Ja to na sniadania patrze bokiem. o ile nie jestem na wakacjach.
wtedy to kroluje twarozek ze szczypiorkiem, koperkiem i
rzodkiewka.

albo wielki kawal bialego sera wyjadany w dziwny spsob -
wyjadanie tzw jaskini.....

moje mlodsze dziecie najbardziej na sniadanie lubi resztki
lasagne z kolacji

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-15 12:32:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje mlodsze dziecie najbardziej na sniadanie lubi resztki
> lasagne z kolacji

To znaczy, ze nie musisz zmywac naczyn?
;-)

1. Data: 2002-06-15 12:33:05

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jun 2002 12:21:22 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>wyjadanie tzw jaskini.....
>
>moje mlodsze dziecie najbardziej na sniadanie lubi resztki

A Ty meczu nie ogladasz ? Nasi gora !

>Trysia
>K.T. - starannie opakowana

> http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World!
>-----= Over 100,000 Newsgroups - Unlimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

Ewcia
Paryzewo, 15e arr.
---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-06-15 12:43:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jun 2002 14:32:57 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>To znaczy, ze nie musisz zmywac naczyn?
>;-)

cos w tym rodzaju,,udaje, ze zapomnialam

Trysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-15 12:45:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A Ty meczu nie ogladasz ? Nasi gora !
>

>Ewcia
>Paryzewo, 15e arr.
>---
>
>Niesz !

no wiec monsz wlasnie wyrazil zgorszenie z emnie losy Anglii nie
obchodza, a ja:
a/ zrobilam chile con carne
b/ wylatam co i raz do ogrudecka zbierac przewrocone mokre szmaty
c/ zrezygnowana powyzszym wrzucam co po niektore do suszarki
d/ przelewalam przyszly szampan z czarnego bzu kwiatu (minus
szypulki ;)) ) do roznego autoramentu butelek (nawet jest jeden
sloik!)

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-15 13:32:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos w tym rodzaju,,udaje, ze zapomnialam

Bilobil Ci pomoze,
Tjurek

1. Data: 2002-06-18 13:45:25

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.
<ciach!>
d/ przelewalam przyszly szampan z czarnego bzu kwiatu (minus
> szypulki ;)) ) do roznego autoramentu butelek (nawet jest jeden
> sloik!)

Jeja... a co to za szampan??? Rzucisz sie receptura?

Anka - stsal mocno zaintrygowana

1. Data: 2002-06-18 22:37:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jun 2002 10:37:20 +0200, hmmm <h...@w...pl> wrote:

> [...]
>
>hmmm
>

>*'niedzielnie' - lekko, luzno, leniwie...
> 'niedzielniej' - lzej, luzniej, leniwiej...

Mimosa - wino musujace z sokiem pomaranczowym...
lub bardziej siermieznie - piwo...

;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

cukier żelujący - pomocy..
OT (!) Jak bylo u Zowisi w nowym locumie - I czesc parapetowki
Kocham Trysie (test)
OT.TTT. TT (!)
sałatka z pieczarek