Milosc to narkotyk

1. Data: 2004-05-10 11:58:34

Temat: Milosc to narkotyk
Od: "Maciek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczycna wyjechala na tydzien. Umowialem sie kilka razy z kolezanka
z pracy i sie zakochalem.
Na spotkaniach bylo super ale tera musze sie szybko odkochac. Nie sadzilem,
ze bedzie to takie trudne.
Milosc jest jak narkotyk. Bierzesz go jest super ale pozniej masz
doly(podobno, bo nie bralem) :)

1. Data: 2004-05-10 15:40:58

Temat: Re: Milosc to narkotyk
Od: "E-LINKA" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sadzilem,
> ze bedzie to takie trudne.
> Milosc jest jak narkotyk. Bierzesz go jest super ale pozniej masz

Koleżanki z pracy czy narkotyku?
:P

1. Data: 2004-05-10 16:08:07

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sadzilem,
> ze bedzie to takie trudne.
> Milosc jest jak narkotyk. Bierzesz go jest super ale pozniej masz

Powinienes zadac sobie pytanie, czy naprawde kochasz swoją dziewczyne i czy
chcesz z nia byc? Nie da sie kochac dwoch kobiet naraz... Do jednej z nich
czujesz tylko przywiazanie i nic wiecej. Musisz sie zdecydowac do ktorej....
Paula

1. Data: 2004-05-10 16:23:52

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolezanka
> z pracy i sie zakochalem.
> Na spotkaniach bylo super ale tera musze sie szybko odkochac. Nie

chyba mylisz zakochanie z pozadaniem ...., a poza tym, co to za milosc, ze
wystarczyl tydzien rozlaki i kilka spotkan z inna dziewczyna, zebys znowu
niby sie zakochal???? ;-)

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-05-10 19:28:41

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Maciek<- c7nqss$fa9$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> Umowialem

sie z niom... na dziewiontom

> Na spotkaniach bylo super ale tera musze sie szybko odkochac.

giga, tera, peta

oTTo

P.S. Jest jeden z najpiękniejszych tekstów, jakie tutaj przeczytałem.
W sposób prosty i klarowny przestawiłeś potęgę determinacji.
;)

--
Aktor zawsze jest ograniczony innymi osobami, zespołami, czasem.
A tu masz pióro, jak ci się nie uda, wyrzucisz, zaczniesz od nowa.

1. Data: 2004-05-10 22:38:09

Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprostu twoje napalenie jest tak silne ze szukasz i szukasz ...

:-D

1. Data: 2004-05-11 08:17:08

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 May 2004 13:58:34 +0200, na pl.sci.psychologia, Maciek napisal(a):

> (podobno, bo nie bralem) :)

Następnym razem idź na kurwy, skoro jesteś taki niewyżyty.
A jeśli nie brałeś, to się nie wypowiadaj, bo Twoje porównanie jest mało
inteligentne.

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-05-11 12:21:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

macius:
> [...]
>Nie sadzilem, ze bedzie to takie trudne.
>Milosc jest jak narkotyk. Bierzesz go jest super ale pozniej

Mowiles juz o tym mamusi? :)
Koniecznie powiedz, moze choc ona "cos" z tego zrozumie. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-13 07:29:32

Od: "Grzegorz Dydkowski" <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sadzilem,
> ze bedzie to takie trudne.
> Milosc jest jak narkotyk. Bierzesz go jest super ale pozniej masz

To sie odkochuj, im szybciej tym łatwiej i zmniejszymi problemami.

1. Data: 2004-05-23 20:21:48

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek" <M...@w...pl> wrote in message

> Moja dziewczycna wyjechala na tydzien. Umowialem sie kilka razy z
kolezanka
> z pracy i sie zakochalem.

Skoro sie zakochales w ciagu tygodnia i to spotykajac sie zaledwie kilka
razy i na dodatek masz dziewczyne to:
- albo nie jestes zakochany w tej nowej
- albo nie kochasz swojej laski
- po prostu jestes niedojrzalym idiota
--
Bluzgacz
GG: 5015

gadaj vB: >
Leczenie nerwic seksualnych
APIS-P potrzebuje pomocy
vonBraun: nieświadomość to wg. ciebie świadomość, co??? było Re: swiadomosc
potrzebna pomoc psychologa - szczecin