Mini rysunki wykrojow - prosba o pomoc

1. Data: 2004-12-19 04:29:30

Temat: Mini rysunki wykrojow - prosba o pomoc
Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam (chyba) nietypową prośbę i mam nadzieję, iż mistrzynie igły i nitki będą
umiały mi pomóc :)
Może któraś z Was buszując po sieci natknąła się na małe rysunki wykrojów?
Chodzi mi o coś takiego jak tu:
http://www.osinka.ru/Pattern/Free/f-130/Cutting.html
gdzie pokazane są części z których się zszywa ubranie.
Do czego mi to potrzebne? Otóż od jakiegoś czasu zajmuję się hobbystycznie
grafiką 3d i potrzebuję.... zrobić ubrania dla moich modeli :)
Można to robić w podobny sposób jak dla ludzi czyli 'zszywając' fragmenty
materiału. Dlatego pilnie potrzebuję takich małych zdjęć dowolnych wykrojów
ubrań. (interesują mnie wszystko: stroje historyczne, wspólczesne itd)
Może któraś z Was natknąła się na coś takiego? Znalazłam cudny sklep
internetowy McCall's i tam są rysunki ubrań, ale niestety już 'poskładane'...
Mam zerowe pojęcie o szyciu więc na niewiele mi się to przyda...

Będę wdzięczna za każdą pomoc i sugestię
pozdrawiam
tatanka

1. Data: 2004-12-19 06:26:00

Temat: Re: Mini rysunki wykrojow - prosba o pomoc
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi mi o coś takiego jak tu:
> http://www.osinka.ru/Pattern/Free/f-130/Cutting.html
> gdzie pokazane są części z których się zszywa ubranie.

w kazdej Burdzie obok opisu wykonania danego modelu jest ukazany rysuneczek
z wszystkimi elementami wykroju, ktore nalezy szukac juz w wersji 1:1 na
arkuszu. Moze by scan tego Ci troche pomogł?
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-12-19 11:47:00

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> w kazdej Burdzie obok opisu wykonania danego modelu jest ukazany rysuneczek
> z wszystkimi elementami wykroju, ktore nalezy szukac juz w wersji 1:1 na
> arkuszu. Moze by scan tego Ci troche pomogł?

Dziękuję za odpowiedź!
Byłoby to wrcz idealne... czy jest jakaś strona ze skanami? Na oficjalnej
stronie Burdy niestety niczego takiego nie udało mi się znaleźć (może dlatego,
iż nie znam niemieckiego ;) )

pozdrawiam
t.

1. Data: 2004-12-19 12:00:03

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Byłoby to wrcz idealne... czy jest jakaś strona ze skanami? Na oficjalnej
> stronie Burdy niestety niczego takiego nie udało mi się znaleźć (może

no trzeba byloby sobie poskanowac ;)
w wolnej chwili podrzuce Ci probke na priv
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-12-19 12:57:46

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> no trzeba byloby sobie poskanowac ;)
> w wolnej chwili podrzuce Ci probke na priv

jeśli nie byłby to duży kłopot, byłabym bardzo wdzięczna :) wystarczyłby jeden
strój, bo gdyby okazało się, iż taki skan jest pomocny zaczęłabym szukać
gdzieś w antykwariatach/bazarach (ciekawe czy biblioteki prenumerują?) starych
numerów Burdy...
Czy są jeszcze na rynku polskim jakieś inne czasopisma z wykrojami?

Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc
pozdrawiam
t.

1. Data: 2004-12-19 13:45:30

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> jeden strój, bo gdyby okazało się, iż taki skan jest pomocny zaczęłabym
> szukać gdzieś w antykwariatach/bazarach (ciekawe czy biblioteki

W bibliotekach to raczej nie, ale na bazarkach i przy dworcach kolejowych
czasem sa stoiska ze starszymi numerami.

> Czy są jeszcze na rynku polskim jakieś inne czasopisma z wykrojami?

Diana Moden - tez tlumaczona z niemieckiego i czasem ma fajniejsze modele
[bardziej mlodziezowe] niz Burda. Niestety ma gorsze opisy szycia :)). Jest
tez chyba Diana do robotek na drutach. W sumie w pismach z robotkami
drutowymi tez sa takie miniaturki, jak powinno wygladac to, co sie dzierga.
Wiec moze po prostu wybierz sie do jakiegos Empiku i poszperaj w regalach
robotkowych.
Burda ma kilka wersji - jest Burda dla dzieci, Burda na duze rozmiary i na
malutkie, inna dla poczatkujacych itp. Pism z dzierganiem tez jest troche.

Uka P.

1. Data: 2004-12-19 14:50:23

Od: " tatanka" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Ula_P=B3osarek?= <u...@g...pl> napisał(a):

> Wiec moze po prostu wybierz sie do jakiegos Empiku i poszperaj w regalach
> robotkowych.

Dziękuję poszukam "Diany"
Problem polega tylko na tym, iż prawdopodobnie do połowy stycznia jestem
uziemiona (mam złamaną nogę :( ), dlatego miałam nadzieję, że w sieci coś
znajdę. A "Krewnych i znajomych królika" ;) nie bardzo chcę zatrudnić w
bieganiu po bazarach i antykwariatach...
trudno, jakoś powstrzymam swe krawieckie zapędy do stycznia ;)) (albo
przeproszę się z allegro)
pozdrawiam
t.

1. Data: 2004-12-19 18:24:25

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl wrote:
> [...]
> Mam zerowe pojęcie o szyciu więc na niewiele mi się to przyda...
>
> Będę wdzięczna za każdą pomoc i sugestię

Czy w swetry tez bedziesz ubierac swoje postacie?
jesli tak, to zajrzyj tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=31451&o
b=0

Grazyna

1. Data: 2004-12-19 18:41:13

Od: " tatanka" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna <m...@g...pl> napisał(a):

> Czy w swetry tez bedziesz ubierac swoje postacie?
> jesli tak, to zajrzyj tu:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=31451&o
b=0

> Grazyna

Wielkie dzięki za link!
Dla mnie nie jest istotne czy to będzie wzór (wykrój) swetra, czy nie - ważne
abym miała wykrój części. Kiedy już taki wykrój 'zlepię' wokól postaci mogę mu
przypisać dowolną teksturę, a więc mogę zrobić z tego: sweterek, jedwabną
bluzkę, skorzaną kurtkę... itd itp... na taki wykrój mogę nałożyć dowolny
materiał :))
tak więc dziękuję za ten adres - przyda się z pewnością :)

pozdrawiam
t.

[OT] Witajcie !
Krakow po spotkaniu czyli zdjecia i rozne takie :)
prośba o schematy z meilo
Koronka irlandzka - ksiażka
chwaliłam się i wcięło to pochwalę się drugi raz