Miód pitny

1. Data: 2002-06-10 07:11:26

Temat: Miód pitny
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Powracając do staropolskich tradycji postanowiłem sporządzić miód pitny.
Przepis na miód mam z książki: "Domowy wyrób win" Jana Cieślaka.
Są tam przepisy na tzw. miody korzenne.

I tutaj nasuwa mia się pytanie:

Gdzie zakupić:
chmiel, suszone jagody jałowca, kwiat bzu czarnego korzeń fiołkowy, imbir i
wanilie w laskach ?

Pozdrawiam

Smiech

1. Data: 2002-06-10 07:30:45

Temat: Re: Miód pitny
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie zakupić:
> chmiel, suszone jagody jałowca, kwiat bzu czarnego korzeń fiołkowy, imbir
> wanilie w laskach ?

Procz laski wanilii wszystko pownienes dostac w sklepie zielarskim, a imbir-
zarowno swiezy jak i suszony w supermarkecie(suszony to w kazdym
spozywczym).
Laske wanilii to w specjalistycznym sklepie z kawa i herbata powinienes
dostac.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-06-10 08:42:15

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ae1kci$jki$...@n...tpi.pl...

> Laske wanilii to w specjalistycznym sklepie z kawa i herbata powinienes
> dostac.

Można też kupić w supermarketach - w dziale z przyprawami. Pakowane w długą
żółtą torebkę - chyba Kotanyi... Na pewno jest w Hicie.

Anka - stal

1. Data: 2002-06-10 15:02:33

Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote...

> [...]
> spozywczym).
> Laske wanilii to w specjalistycznym sklepie z kawa i herbata powinienes

To juz mamy zimę ?) ;))
Bawilem sie tak caly sezon zimowy (2 lata temu) potem wyszlo taniej i
rownie smacznie kupowanie gotowego Grzanca (talo ze smokiem)
Leszek

ogórki konserwowe
kolorowe ciasteczka
Mięta dzika a nalewka ??