Mirabelka z Nancy

11. Data: 2009-08-19 11:08:07

Temat: Re: Mirabelka z Nancy
Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
> news-owej? Pisz bezpośrednio do Panslavisty.
>
> Jan_jr

Panie, panie.

D.P.

12. Data: 2009-08-19 11:09:48

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 09:28, "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> wrote:

> Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
> news-owej?

Pisz bezpośrednio do XL i Panslawisty.

Przyganiał kocioł garnkowi.

Ania

13. Data: 2009-08-19 12:29:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 10:28:34 +0200, Jan_jr napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
> news-owej? Pisz bezpośrednio do Panslavisty.
>
> Jan_jr

A ty dlaczego nie piszesz bezpośrednio do mnie? Uwazasz, ze wszystkich tu
obchodzi twoja chęć rządzenia? Wypad.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-08-19 13:55:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty dlaczego nie piszesz bezpośrednio do mnie? Uwazasz, ze wszystkich tu
> obchodzi twoja chęć rządzenia? Wypad.
> --
>
> Ikselka.

A niech sobie porządzi - miłe mu widocznie mniemanie, że ma do pogadania...

15. Data: 2009-08-19 14:50:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:55:26 +0200, Panslavista napisał(a):

> grupy

> A niech sobie porządzi - miłe mu widocznie mniemanie, że ma do pogadania...

Jakie "rządzi"? Chęć rządzenia to jeszcze nie rządy.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-08-20 07:02:19

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Aug 2009, XL wrote:

> Jakie "rządzi"? Chęć rządzenia to jeszcze nie rządy.
> --
>
> Ikselka.

Jak was komuna za mordę trzymała to nie było chętnych do pyskówki.
A teraz możecie mówić co chcecie to znów nikt z tego nie umie skorzystać.

D.P.

17. Data: 2009-08-20 10:18:39

Temat: Re: Mirabelka z Nancy -OT
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie piszę bezpośrednio do XL/Panslavisty, droga Aniu, z tej przyczyny, że te
dwie osoby żyją tylko w środowisku news-owym - to po pierwsze.
Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
Stąd mój "list otwarty".
;-)

Pozdrowienia,
Jan_jr

d.googlegroups.com...

18. Data: 2009-08-20 10:21:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2009 09:02:19 +0200, d...@d...abc.com.pl napisał(a):

> Jak was komuna za mordę trzymała to nie było chętnych do pyskówki.
> A teraz możecie mówić co chcecie to znów nikt z tego nie umie skorzystać.
>
> D.P.

Ty korzystasz za nas, durniu.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-08-20 10:48:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
> o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
> [...]

Zdominuj ich merytorycznie.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2009-08-20 10:57:45

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Aug 2009, XL wrote:

> Ty korzystasz za nas, durniu.
> --
>
> Ikselka.

Ostrożnie. Sięga pani szczytu swego intelektu.
Proszę stanąć w kolejce za smalcem, jak 20 lat temu i tam ćwiczyć
inwektywy.

Najbliższa kolejka w Mińsku.

D.P.

30°C
paprocie?
Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?
Samobiezna kosiarka/traktorek
Jakies robaczki?