Mirabelka z Nancy

21. Data: 2009-08-20 11:35:21

Temat: Re: Mirabelka z Nancy -OT
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h6j7vd$8u2$1@news.onet.pl...
> Nie piszę bezpośrednio do XL/Panslavisty, droga Aniu, z tej przyczyny, że
te
> dwie osoby żyją tylko w środowisku news-owym - to po pierwsze.
> Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
> o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
> Stąd mój "list otwarty".
> ;-)
>
> Pozdrowienia,
> Jan_jr

Nie ma przymusu czytania - po to są nicki, aby wiedzieć kto pisze -
gorzej z podszywaczami. Ponieważ to najczęściej krytykanci - zazwyczaj
dawniej wypełniali sale sądowe jako pieniacze i obserwatorzy bez własnego
realnego interesu.
Czepia się GWno okrętu i wrzeszczy: płyniemy!!!

22. Data: 2009-08-20 11:36:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdominuj ich merytorycznie.
> Pozdrawiam.Mirzan

Dobra porada. Miejsca w virtualu nie brak.

23. Data: 2009-08-20 11:54:14

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:677a.0000015d.4a8d29e6@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Zdominuj ich merytorycznie.

Hejka. Może na wstępie koledzy nauczą się podstaw czyli ciąć posty i
odpowiadać pod spodem. A potem zamiast żywić trole wrzucą ich do KF-a.
Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

24. Data: 2009-08-20 12:05:39

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Aug 2009, Dirko wrote:

> Hejka. Może na wstępie koledzy nauczą się podstaw czyli ciąć posty i
> odpowiadać pod spodem. A potem zamiast żywić trole wrzucą ich do KF-a.
> Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

Obawiam się, że każdy ma kogoś w kaefie i stąd ta pustka na grupie.

D.P.

25. Data: 2009-08-20 12:10:50

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0908201404390.28646@dimed.uhc.com
.pl
Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

> Obawiam się, że każdy ma kogoś w kaefie i stąd ta pustka na grupie.

Hejka. Lepsza pustka niż czytanie ich wypocin.
Pozdrawiam zdecydowanie Ja...cki

26. Data: 2009-08-20 12:25:00

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

.pl

> Hejka. Lepsza pustka niż czytanie ich wypocin.

A z kretami to już nikt nie walczy? Trawniczki też zielone jak trzeba?

Jest o czym gadać.

D.P.

27. Data: 2009-08-20 13:07:53

Temat: Re: Mirabelka z Nancy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:57:45 +0200, d...@d...abc.com.pl napisał(a):

> Ostrożnie. Sięga pani szczytu swego intelektu.
> Proszę stanąć w kolejce za smalcem, jak 20 lat temu i tam ćwiczyć
> inwektywy.
>
> Najbliższa kolejka w Mińsku.
>
> D.P.

Mordo ty moja.
--

Ikselka.

28. Data: 2009-08-20 14:25:16

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

29. Data: 2009-08-20 14:31:02

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał

> A z kretami to już nikt nie walczy? Trawniczki też zielone jak trzeba?

Trawnik upss.. Chwastnik wykoszony. Krety, jak to krety, znów ze mną
wygrały.

> Jest o czym gadać.

Oczywiście. Srebrzystość liści dopadła mi maliny. Co robić?
Może to tylko objaw braku czegoś lub nadmiaru jakiegoś pierwiastka?

Pozdrawiam pogodnie
skryba

30. Data: 2009-08-20 17:54:46

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h6jmn0$gu1$1@news.onet.pl skryba ogorodowy
<z...@o...pl> napisał(a):

> Srebrzystość liści dopadła mi maliny. Co robić?
> Może to tylko objaw braku czegoś lub nadmiaru jakiegoś pierwiastka?

Hejka. Może w pobliżu jest jakaś huta srebra?
http://www.e-ogrody.com/tygodnik/choroby_malin_i_jez
yn,188,401.html
Pozdrawiam unikalnie Ja...cki

30°C
paprocie?
Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?
Samobiezna kosiarka/traktorek
Jakies robaczki?