Mleko... "zakazany" napój

11. Data: 2006-06-01 15:47:47

Temat: Re: Mleko... "zakazany" napój
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:e5m3qn$3uv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> od piersi mleko swych matek. Obydwa rodzaje mleka natura przygotowała dla
> odpowiednich przewodów pokarmowych.
> Dowiedziono w sposób naukowy, że cielęta zdychają po podaniu im
> pasteryzowanego mleka ich własnych matek zazwyczaj w ciągu sześciu
> tygodni, zatem podejrzenie, że pasteryzowane krowie mleko nie jest
> najzdrowszym, podtrzymującym życie pożywieniem dla cieląt, nie mówiąc o
> ludziach, okazało się słuszne. Tymczasem nie tylko dorośli podają tę
> zdenaturalizowaną wydzielinę swym dzieciom, ale nawet sami konsumują.
(ciach)
I to by chyba wyjaśniało mniej więcej czemu mleko i produkty mleczne mi nie
służą (bóle brzucha, mdłości i czasem wymioty). Od trzech lat mleka nie piję
(najwyżej trochę do kawy), odstawiłam sery, jogurty itp. i jestem
szczęśliwa. Dodam tylko, że to co kupujemy w sklepach powinno się wpisywać
jako "mleko", a nie mleko-kiedy wyjeżdżam na wieś i kupuję mleko od
znajomego (żadnych dodatków do paszy-sama trawka) to nic mi nie jest.
Teraz niech mi ktoś jeszcze powie skąd podobne objawy u mnie po mięsie.
Czuję się jakbym nie trawiła produktów pochodzenia zwięrzęcego.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

12. Data: 2006-06-01 22:17:44

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.06.06, około 09:07, j...@n...pl bulgocze

> Dowiedziono w sposób naukowy, że cielęta zdychają po podaniu im
> pasteryzowanego mleka ich własnych matek zazwyczaj w ciągu sześciu tygodni

EBM? Tęgie głowy uniwersytetów myślały jak zagłodzić cielęta na śmierć i
ile im to zajmie?

> Wydaje się, że dzienna dawka 3 mg mineralnego boru także pomaga w
> przyswojaniu i zatrzymywaniu wapnia w organizmie.

Ja tam wolę brom ;-)

> Z punktu widzenia tradycyjnej medycyny chińskiej mleko jest pewną postacią
> "seksualnej esencji". Picie przez ludzi seksualnej esencji innego gatunku
> może ich tylko wpędzić w kłopoty. Odnosi się to zwłaszcza do kobiet,
> ponieważ zawarte w mleku hormony naruszają delikatna równowagę układu
> wydzielania wewnętrznego.
>
> Jeśli trudno wam zrezugnować z nabiału, to wybierajcie mleko kozie, które
> swym składem jest bardziej zblizone do mleka ludzkiego.

Mam pić seksualną esencję jakiegoś capa??

--
ika - umop apisdn
oh, we need the Falkland Islands... for strategic sheep purposes!

13. Data: 2006-06-01 22:20:37

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Może też się przerzuć na trawkę ;-)

--
ika - umop apisdn

14. Data: 2006-06-01 22:35:31

Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Statystyki w niektorych krajach sa takie, ze ludzie nie pijacy mleka bo sie
po nim zle czuja maja problemy zdrowotne zwiazane z ukladem pokarmowym jak
zakazenia bakteryjne, pasozytnicze oraz przede wszystkim rak ukladu
pokarmowego.

Tomas

15. Data: 2006-06-02 07:46:13

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomas" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak zakazenia bakteryjne, pasozytnicze oraz przede wszystkim rak ukladu

Kolego Tomas!
Statystyka wygląda tak. Jak jedną rękę włożymy do ognia, a druga do lodówki,
to statystycznie rzecz biorąc bedziemy w temperaturze 0 stopni celsjusza.
A teraz poważniej. Japończycy, najzdrowszy naród na świecie (temu nikt nie
zaprzeczy - badania), nigdy nie pili , nie piją, i zapewne nie będą pili
mleka krowiego, bo oni są na tyle mądrzy, że wiedzą iż ten napój nie nadaje
się dla czlowieka. I nie maja tych problemów zdrowotnych, o których piszesz
powyżej.
Francuzi (najzdrowszy naród w Europie - badania) natomiast piją mleka mało.
A kwaśne mleko uważają za zupełnie zepsute i brzydzą się nim tak jak Polacy
ślimakami (tyle, że slimaki są zdrowe).
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-06-02 08:17:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jun 2006 09:46:13 +0200, j...@n...pl wrote:

> [...]
> A teraz poważniej. Japończycy, najzdrowszy naród na świecie (temu nikt nie

Częściowo zaprzeczy, bo częstość raka żołądka jest znacznie wyższa w
Japonii niż jakimkolwiek innym kraju IIRC. I wynika to z diety właśnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

17. Data: 2006-06-02 10:07:23

Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

No to trafila kosa na kamien!!
Wlasnie ja jestem w Japoni i mleko jest tu tak bardzo popularne jak i w
Polsce, najlepsze ponoc z Hokkaido, gdzie klimat jest surowy w zimie a
cieply w lato, tam krowy daja ponoc tu lepsze mleko. Krowy w Japonii sa
prawie swietymi zwierzetami; poi sie je piwem aby mieso mialo specyficzny
smak.
W wielkich supermarketach reklamuje sie mleko jak i w Polsce, panienki
rozdaja male pojemniki plastykowe z tym napojem, pije takie probki prawie
codziennie. Stoiska z mlekiem sa prawie tak wazne jak z ryzem!! i jest
kilkadziesiat rodzajow mleka do wyboru. Wieczorem przed zamknieciem sklepu
prawie wszystkie mleko znika z polek, to co zostaje jest przeceniane do 50%.
Kilka dni temu mloda panienka dala mi do sprobowania mleko sojowe, jest
ponoc dobre dla utrzymania diety, smakowalo lecz to nie to co typowe mleko
krowie. Japonczycy lubia i kochaja mleko, pili, pija i zawsze pic beda
krowie mleko, hehehe tak samo jak my Polacy.

Tomas

18. Data: 2006-06-02 11:23:55

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Fri, 2 Jun 2006 09:46:13 +0200, j...@n...pl wrote:
>
> Częściowo zaprzeczy, bo częstość raka żołądka jest znacznie wyższa w
> Japonii niż jakimkolwiek innym kraju IIRC. I wynika to z diety właśnie.

Biedni Japończycy, że tak chorują nie pijąc mleka...:)))

Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2006-06-02 11:34:46

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jun 2006 13:23:55 +0200, j...@n...pl wrote:

> Biedni Japończycy, że tak chorują nie pijąc mleka...:)))

A gdzie ja napisałem, że ma to jakikolwiek związek z mlekiem? I co w tym śmiesznego?

20. Data: 2006-06-02 11:49:55

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.06.06, około 12:07, Tomas bulgocze

> Japonczycy lubia i kochaja mleko, pili, pija i zawsze pic beda
> krowie mleko, hehehe tak samo jak my Polacy.

To może o to mleko chodzi w raku ;) W Polsce rak żołądka wśród mężczyzn
też jest wysoko - na 3 miejscu. Musi spisek krów.

No to chlup!
--
ika - umop apisdn

Jakby stale powiększony węzeł na szyji - dziecko
dretwienie palców stóp - trwa 2 tygodnie???
nadmierna potliwość
ziarnica
gradówka dolnej powieki