Re: Mlekomat - zakup 16 l mleka?

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Mlekomat - zakup 16 l mleka?
Date: Fri, 17 Mar 2017 00:45:15 +0100

W dniu .03.2017 o 00:32 XL <i...@g...pl> pisze:

> Dlaczego gorsze?

Ja również mam złe doświadczenia z tym mlekiem.
Świeże było obrzydliwe, z nieswoistym posmakiem.
Po postawieniu na kwaśne zwyczajnie zgniło.

Mlekomat z którego korzystałem został już zliwidowany na szczęście.

Oczywiście każdy mlekomat ma swojego dostawcę mleka i obsługę, na pewno
nie wszystkie marnują produkt. Ale radziłbym tuż przed zakupem większej
ilości skosztować to mleko.
Poza tym warto dowiedzieć się, kiedy dostarczane jest to mleko i kupić tuż
po dostawie.

Osobiście wolałbym kupić świeże (czyli niepasteryzowane) mleko w sklepie.
Dostępne w jakichś Lidlach, Carrefourach, a nawet w insekcie.

--
Trefniś