Mlekomat - zakup 16 l mleka?

11. Data: 2017-03-19 20:37:35

Temat: Re: Mlekomat - zakup 16 l mleka?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-19 o 20:18, XL pisze:

> [...]
> wyrobu serów. UHT się nie nadaje na sery, ani w ogóle do spożycia.
> Kiedy kupowałam mleko od Pani Baby, prosto po udoju, musiałam je
> pasteryzować sama. Pasteryzacja 16 l (tyle używam jednorazowo otrzymując 2
> sery po 1 kg każdy) mleka w domowych warunkach jest uciążliwa ze wzgl. na
> konieczność szybkiego ogrzania (groźba przypalenia w garnku) i następnie
> szybkiego wystudzenia, ale i tak wolałam to mleko, bo sery bez porównania
> lepsze wychodzą. Ze "sklepowego" pasteryzowanego wygodniej, bo odpada
> pasteryzacja. Sery jednak gorsze - chudsze i mniej smaczne, cóż. Jakoś

Tutaj, na tym Mlekomocie jest napisane, że mleko prosto od krowy. Koń by
się uśmiał.

--
animka

12. Data: 2017-03-23 13:24:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj, na tym Mlekomocie jest napisane, że mleko prosto od krowy.
> Koń by się uśmiał.

Napisałaś, że "i okazało się, że wcale nie jest lepsze od Łaciatego".
Łaciate też nie jest prosto od krowy...
Zapewniam Cię, że nie chciałabyś aby to mleko prosto od krowy
trafiło do tej maszyny...

Dla każdego mądrego człowieka jest to oczywiste że nie jest prosto
od krowy, bo przecież krowa tam w automacie nie siedzi i za dojki
nie pociągasz aby nalać sobie mleka do butelki...
Zbyt dosłownie interpretujesz hasło marketingowe.

13. Data: 2017-03-29 22:13:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
> nie pociągasz aby nalać sobie mleka do butelki...
> Zbyt dosłownie interpretujesz hasło marketingowe.

"Prosto od krowy" oznacza pominięcie wszelkiego pośrednictwa między
gospodarstwem a kupującym; mleko do mlekomatów jest dostarczane PROSTO z
wytypowanych gospodarstw. Czyli - prosto od krowy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

14. Data: 2017-03-29 23:01:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2017 o 22:13 XL <i...@g...pl> pisze:

> "Prosto od krowy" oznacza pominięcie wszelkiego pośrednictwa między
> gospodarstwem a kupującym; mleko do mlekomatów jest dostarczane PROSTO z
> wytypowanych gospodarstw. Czyli - prosto od krowy.

Tez mam wrażenie, że Twój interlokutor jest absolwentem szkoły
specjalnej...

--
Trefniś

15. Data: 2017-03-31 09:04:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Tez mam wrażenie, że Twój interlokutor jest absolwentem szkoły
> specjalnej...

Może po prostu gimnazjalistą...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

16. Data: 2017-04-04 13:51:19

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2017 o 23:01, Trefniś pisze:

> Tez mam wrażenie, że Twój interlokutor jest absolwentem szkoły
> specjalnej...

Mleko nie jest od żadnej krowy, tylko produkują je w mleczarni.

17. Data: 2017-04-28 00:02:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jingiel <x...@x...xx> wrote:

> Mleko nie jest od żadnej krowy, tylko produkują je w mleczarni.

Z proszku :-))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Przystawka tarka do ziemniaków w Zelmerze
Kuchareczki są w kropeczki...
Zapiekanka z bakłażanów
Pyszny sos do salaty
Drożdże w płatkach