Młodzi Ukraińcy spieprzają.

1. Data: 2022-02-23 08:44:59

Temat: Młodzi Ukraińcy spieprzają.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hitler im państwa ,,nie dał" i nikt im państwa nie da. Chcieliby wszystko za
darmo - jakby im się po prostu należało???

https://kobieta.wp.pl/mlode-ukrainki-zostaja-w-polsc
e-nie-chce-zabijac-zadnego-czlowieka-674013374597417
6a

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-02-23 11:09:04

Temat: Re: Młodzi Ukraińcy spieprzają.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2022 o 08:44, XL pisze:

> https://kobieta.wp.pl/mlode-ukrainki-zostaja-w-polsc
e-nie-chce-zabijac-zadnego-czlowieka-674013374597417
6a

I bardzo słusznie.
Ludzie którzy wywołują wojny i zmuszają innych ludzi do zabijania dla
kresek na mapie muszą mieć straszny bałagan w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2022-02-23 13:55:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Ludzie którzy wywołują wojny i zmuszają innych ludzi do zabijania dla
> kresek na mapie muszą mieć straszny bałagan w głowie.

Nie dziwi mnie, co napisałeś - przecież to mój mąż, syn polskiego oficera
AK i wnuk polskiego przedwojennego oficera w razie czego pojdzie bronić
twojej niepolskiej tchórzliwej dupy, a nie odwrotnie.
Choć ma już 62 lata.
Miejsce na przeczekanie już sobie wybrałeś? - ciepełko hiszpańskie, czy
raczej coś dalej? Pewnie czerwona Kanada pachnąca żywicą?
?

4. Data: 2022-02-23 15:15:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2022 o 13:55, XL pisze:

e-nie-chce-zabijac-zadnego-czlowieka-674013374597417
6a

> Nie dziwi mnie, co napisałeś - przecież to mój mąż, syn polskiego oficera
> AK i wnuk polskiego przedwojennego oficera

Tak, tak.
Amantadyna wciąż działa.

Poza tym, tego się nie dziedziczy.
Ci oficerowie pewnie w grobach się przewracają, jak widzą współczesnych
prawaków z onru i ich klonów, nienawidzących ludzi i kaleczących język
polski, którego nie zdołali opanować nawet w stopniu podstawowym przez 8
lat podstawówki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2022-02-23 16:37:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> prawaków z onru i ich klonów, nienawidzących ludzi i kaleczących język
> polski, którego nie zdołali opanować nawet w stopniu podstawowym przez 8

Prześlizgujesz się w swoim pojęciu zgrabnie przez temat.
To jak? Kanada czy Hiszpania?

6. Data: 2022-02-23 17:19:44

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2022 o 16:37, XL pisze:

> Prześlizgujesz się w swoim pojęciu zgrabnie przez temat.
> To jak? Kanada czy Hiszpania?

Zdecydowanie Hiszpania. A jak i tam dojdziecie, to być może i Kanada.
Trzeba być kretynem żeby z własnej woli umierać za pis. Albo za
konfederację, onry i ich klony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piot

7. Data: 2022-02-23 17:36:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Zdecydowanie Hiszpania. A jak i tam dojdziecie

My?! Putin tam dojdzie. Będziesz zwiewał w podskokach.

> to być może i Kanada.

Najlepiej od razu tam jedź, lewaku.
Dżastin takich szmat potrzebuje, ale za darmo żywił nie będzie...

8. Data: 2022-02-23 19:51:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2022 o 17:36, XL pisze:

> My?! Putin tam dojdzie. Będziesz zwiewał w podskokach.

No przecież wiem, że ty przed Putinem zwiewać nie będziesz. Przed
funflami się nie zwiewa :)
Nie po to Putin wam płaci żebyście go teraz olali i puścili samego.
Jak się upomni o swoje, to będziesz zapieprzać w jego szeregach na wrotkach.

> Najlepiej od razu tam jedź, lewaku.
> Dżastin takich szmat potrzebuje, ale za darmo żywił nie będzie...

Straszysz, że się wybierasz z Putinem go Hiszpanii?
Dobrze wiedzieć. Dziękuję za ostrzeżenie, ale nie sądzę żeby debili
wpuścili tak łatwo do Hiszpanii. Tam pewnie też macie przyjaciół, ale na
pewno nie tak licznych jak w tym pislamskim kraju.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2022-02-24 20:28:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> My?! Putin tam dojdzie.

Było nie wspierać Putina, w sposób zamierzony lub - w co bardziej wierzę
- dając się wodzić za nos ruskim trollom. Pochwalaj dalej te
zdradzieckie mordy, którym zależy na destabilizacji UE, podchwytuj te
ich brednie na każdy temat, to Putin dojdzie i do Hiszpanii. Tylko czeka
na odpowiedni grunt przygotowany. Na nic wtedy machanie szabelką się nie
zda.

--
Ewa

10. Data: 2022-02-24 20:53:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> ich brednie na każdy temat, to Putin dojdzie i do Hiszpanii. Tylko czeka
> na odpowiedni grunt przygotowany. Na nic wtedy machanie szabelką się nie

Ewa, co tuma do rzeczy Putin? Ty nie łapiesz, że to USA majstruje i
dezinformuje? To USA (=Zydom) zależy na wojnie w w Europie. Jak zawsze.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

smak w ( tej ) chwili -> przed świtem
Papież-bohater.
Prawda jest straszna.
przy okazji ukryć skandal * zaSzczepionych * 10 miliardów kowidiotów
Re: Bliska przyszłość - Kieszonkowy reaktor jądrowy