Mnie to nie zdziwiło...

21. Data: 2015-06-23 14:32:08

Temat: Re: Mnie to nie zdziwiło...
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja <s...@g...com> wrote:
> Pszemol
> - pokaż cytowany tekst -
> Na czy ma Twoim zdaniem polegac PREWENCJA (zapobieganie) pedofilii i
> gwaltow na kobietach?
>
> Już pisałem wielokrotnie, dziecko czy kobieta ma wiedzieć że zawsze winny
> jest napastnik, bo wtenczas napastnik nie zmanipuluje dziecka. Pedofil
> manipuluje dzieckiem, twoje zachowania są identyczne z Michalikiem. Powinieneś się
leczyć.

Czy takie wiedzące dziecko o tym że pedofil jest zawsze winny
zaprowadziłbyś do księdza na pidżama party aby przespało noc?

22. Data: 2015-06-23 20:17:20

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Czy takie wiedzące dziecko o tym że pedofil jest zawsze winny
zaprowadziłbyś do księdza na pidżama party aby przespało noc?

Prewencja nie polega na zamykaniu dzieci i kobiet w piwnicy, tylko na tym że ofiary i
społeczeństwo wie gdzie jest wina, tym samym bandyta się dwa razy zastanowi ofiara
lepiej się broni. Ty piszesz....Michalik....pedofilia jest bo dzieci są z rozbitych
rodzin i szukają czułości( kobieta prowokuje)...twoja prewencja polega na....zabronić
rodzicom rozwodów zamknąć ich na łańcuch, a wtedy nie ruszy dzieci...

23. Data: 2015-06-23 20:20:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> szukają czułości( kobieta prowokuje)...twoja prewencja polega
> na....zabronić rodzicom rozwodów zamknąć ich na łańcuch, a wtedy nie ruszy

No ale ciągle wymigujesz się od odpowiedzi na moje proste pytanie...
Czemu tak strasznie bronisz się od OCZYWISTEJ dla mnie odpowiedzi:
"nie, nie zaprowadziłbym swojego dziecka księdzu na pidzama party".
Co Cię powstrzymuje przed powiedzeniem NIE? Zaprowadziłbyś może?

24. Data: 2015-06-23 20:23:00

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Od tygodnia twój bezłkot zamieniam w sens logiczny, z tego co wypisujesz wychodzi
obraz ze potrzebujesz leczenia, bo non stop nawołujesz do gwałcenia, a prewencja
według ciebie to zamykanie ludzi w piwnicy, brakuje tylko talibie postulatów o
obcinanie łechtaczki .

25. Data: 2015-06-23 20:29:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> gwałcenia, a prewencja według ciebie to zamykanie ludzi w piwnicy, brakuje
> tylko talibie postulatów o obcinanie łechtaczki .

Rozumiem więc, że Ty swoje dzieci zaprowadziłbyś do ksiedza na noc.
Wytłumaczyłbyś im tylko najlpierw co to pedofilia i co mają zrobić jak
im ksiądz będzie za majtki łapy wsadzał, tak? To jest Twoja prewencja?

26. Data: 2015-06-23 21:33:11

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Księża są wszędzie i jeśli dziecko nie pozna edukacyjnie czym jest zboczony kościół,
czyli fakty i nie nauczysz go że pedofil będzie mu cuda na kiju wmawiał, że pedofil
jest winny, że gwałciciel jest winny , to pedofil zmanipuluje dzieciekiem i o tym
jest ten wątek. A twoje brednie gdzie wmawia się że ofiary prowokują wielką radość w
seminariach wywołuje bo to daje przyzwolenie i możliwość manipulacji ofiarą.
Nawołujesz do gwałcenia.

27. Data: 2015-06-23 22:00:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Księża są wszędzie

Glob- nie wiem, czy to się leczy. Jednak z pewnością są leki, kóre osłabią
objawy. Weź się ogarnij i szybko rozpocznij leczenie

--

Chiron

28. Data: 2015-06-23 22:15:54

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

Glob- nie wiem, czy to się leczy. Jednak z pewnością są leki, kóre osłabią
objawy. Weź się ogarnij i szybko rozpocznij leczenie

Aaaaaa to dla ciebie ksiądz chodzi jedynie w sutannie i nie wychyla nosa z kościoła,
bo dla mnie chodzą po cywilnemu i jest ich sporo w naszym otoczeniu, są w szkołach,
szpitalach, przedszkolach i zwyczanie na ulicach i wtenczas polują na dzieci. Wedłu
wyliczeń które podał papież Franek w polsce ok. 600 osób poluje na dupcie dzieci. I
dlatego ta kampania, która ma dzieci przygotować na zaczepki pedofila, którą
zbojkotowali katolicy, bo jak proboszcz dziecka nie porucha to atak na rodzinę.

29. Data: 2015-06-24 01:27:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jun 2015 22:00:44 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Glob- nie wiem, czy to się leczy. Jednak z pewnością są leki, kóre osłabią
> objawy. Weź się ogarnij i szybko rozpocznij leczenie

Może to ksiądz? - bo skoro "księża są wszędzie"...
;-PPP

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

Co to jest obcowanie z szatanem?
Moje życie TEŻ est naprawdę bardzo, bardzo fascynujące 3-|
Umysł i ewolucja.
Umysł i ewolucja.
Pierwsza noc z katoliczką