Opryski planowe

51. Data: 2006-04-05 21:37:00

Temat: Re: Modrzew - jeden zidentyfikowany!
Od: "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> No, ale chyba nie mniejszy od mojego.
> I spoko, pracy mam więcej niż przyjaciel
> z pewnego lasu bukowego, któren do góry
> brzuchem zwykł leżeć i to w kowbojskim
> kapeluszu z serialu lat większości tu dzieciństwa.

No to się policytujmy :)
Mam łącznie 360 m^2 i tak nieszczęśliwie postawioną szeregówkę, ze na
ogród zostało 150-170 :(.
A pracy i tak nie zabraknie przez długie lata :)
Pozdrawiam roboczo
Piotr

52. Data: 2006-04-05 22:56:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogród zostało 150-170 :(.
> A pracy i tak nie zabraknie przez długie lata :)

Wygrałeś w pierwszej rundzie, brawo!
I choć ogród pod domem mam mikro,
to na zakupionej niedawno działce 28 arów,
gdzie wybuduję coś tam, będzie dość miejsca
na duży, wspaniały ogród, wreszcie z prawdziwego
zdarzenia, juhuuu !

53. Data: 2006-04-06 16:06:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Apr 2006 00:56:31 +0200, boletus napisał(a):

> [...]
> to na zakupionej niedawno działce 28 arów,
> gdzie wybuduję coś tam, będzie dość miejsca
> na duży, wspaniały ogród, wreszcie z prawdziwego

Tak - my tu właśnie na południu zastanawiamy się wszyscy jak go dobrze
urządzić.

Knock-out:)

Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

54. Data: 2006-04-06 19:56:15

Od: "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> [...]
> to na zakupionej niedawno działce 28 arów,
> gdzie wybuduję coś tam, będzie dość miejsca
> na duży, wspaniały ogród, wreszcie z prawdziwego

Mizerna to pociecha, ale zawsze... :).
Zazdroszczę tych 28 arów, ale z drugiej strony jak sobie pomnożę metry
przez ilość pracy którą trzeba włożyć - to mi przechodzi :)
Pozdrawiam leniwie :)
Piotr

55. Data: 2006-04-06 19:57:41

Od: "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Nie przejmuj się brudnicą, na małych modrzewiach to nie jest problem, a lasu
> nie zakładasz :D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ok! Brudnicę olewam :) (przepraszam za niezbyt piękne określenie)
Pozdrawiam
piotr

56. Data: 2006-04-06 20:24:31

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 6 Apr 2006 00:56:31 +0200, boletus napisał(a):
>
> Knock-out:)

I kopara opadła
:-))
Pozdrawiam realnie
skryba

cedr libański
winobluszcz trójklapowy i "pecherzyki"
Jaka roślina wytrzyma sąsiedztwo orzecha włoskiego?
Tajemnicze zachowanie buka :(
KTO SZUKAL?