Mój pierwszy raz w Grupie ;)

1. Data: 2006-02-23 11:43:51

Temat: Mój pierwszy raz w Grupie ;)
Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, mam na imię Jacek, mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim.

Jestem entuzjastą amatorskiego ogrodnictwa i chciałbym abyście mnie przygarnęli.

Mam: bzika na punkcie uprawy roślin ozdobnych, spore nadwyżki i nieodpartą
chęć zdobywania nowych roślin.

Nie mam: willi z kilku hektarowym ogrodem, tylko działkę w podmiejskim ogrodzie.
Czy są w Grupie takie jak ja cieniasy ? ;)

Pozdrawiam &#8211; Jacek Gucio.

2. Data: 2006-02-23 11:47:12

Temat: Re: Mój pierwszy raz w Grupie ;)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są w Grupie takie jak ja cieniasy ? ;)
>
> Pozdrawiam &#8211; Jacek Gucio.

Jest jeden, z wawy, jeśli dobrze pamiętam.
Jemu to tylko oczko w głowie.

Witaj, jesteś przyjety do naszego grona.

boletus, zastępca szefa

3. Data: 2006-02-23 12:05:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 11:43:51 +0000 (UTC), Jacek Gucio napisał(a):

> Witam serdecznie, mam na imię Jacek, mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim.

Witaj:)

> Jestem entuzjastą amatorskiego ogrodnictwa i chciałbym abyście mnie przygarnęli.
>
> Mam: bzika na punkcie uprawy roślin ozdobnych, spore nadwyżki i nieodpartą
> chęć zdobywania nowych roślin.

Pochwal się szczegółowo:)

> Nie mam: willi z kilku hektarowym ogrodem, tylko działkę w podmiejskim ogrodzie.
> Czy są w Grupie takie jak ja cieniasy ? ;)

Mało kto ma:) Zwłaszcza te hekatry.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-02-23 12:16:57

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj, jesteś przyjety do naszego grona.
>
> boletus, zastępca szefa

To ja sie przyłączam do powitania :-))
Niewtajemniczonym, mogę zdradzić, ze
znam się z Jackiem (Andrzejem?) z TaBazy :-))
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2006-02-23 13:31:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam: willi z kilku hektarowym ogrodem, tylko działkę w podmiejskim
ogrodzie.

Witaj. :-)
A winorośle uprawiasz?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2006-02-23 13:36:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam serdecznie, mam na imię Jacek, mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim.
>
> Jestem entuzjastą amatorskiego ogrodnictwa i chciałbym abyście mnie

Czuj się przygarnięty:) Całuski też mają być? ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

7. Data: 2006-02-23 17:24:17

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Czuj się przygarnięty:) Całuski też mają być? ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Witaj, ale z powodu jak wyżej sam się mam ochotę przygarnąć jeszcze raz :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

8. Data: 2006-02-23 19:04:31

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pochwal się szczegółowo:)

Martusiu, uprawiam około 100 odmian z 40 gatunków niskich i średnio wysokich
bylin. W sumie mam ponad 1000 roślin. Bardzo lubię swoje przylaszczki (3
odmiany), ciemierniki (3 odmiany), barwinki (5 odmian), goryczki (4 odmiany),
pełniki (4 odmiany) i astry alpejskie (4 odmiany). Rośliny sadzę na zagonkach,
pod sznurek. Drobnocebulowe i tulipany botaniczne sadzę w kępkach po kilka
sztuk i też pod sznurek. To nie profanacja, zagon z 80 dorodnymi kępkami
przylaszczek, ustawionymi jak wojsko, wygląda ślicznie od marca do późnej
jesieni. A jak łatwo utrzymać. Na listę w Bazie wpisałem tylko spore nadwyżki.

Dziękuję za dobre słowo. Pozdrawiam - Jacek Gucio

9. Data: 2006-02-23 19:09:46

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A winorośle uprawiasz?

W 1980 roku posadziłem 2 krzewy/pnącza winorośli o nazwie Aurora. Jeden
wymarzł po kilku latach, natomiast drugi wykazywał niesamowitą odporności do
jesieni ubiegłego roku. Jak nie przeżył, to będę szukał u Ciebie.
Ciekawe czy takie stare odmiany jeszcze się produkuje?
Pozdrawiam - Jacek Gucio

10. Data: 2006-02-23 19:14:57

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jesieni ubiegłego roku. Jak nie przeżył, to będę szukał u Ciebie.
> Ciekawe czy takie stare odmiany jeszcze się produkuje?

Przeżył. Aurora to pancerna odmiana. :-)
Jednak wino z niej cienkie....
Są lepsze. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

doświetlanie roślin
Pokrywa śnieżna
co mozna posadzic w donicach na tarasie?
co robicie z hortensjami?
Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-) - Moja konkluzja (długie)