Mój pierwszy raz w Grupie ;)

21. Data: 2006-02-23 21:32:11

Temat: Re: Mój pierwszy raz w Grupie ;)
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja się przyłączam do powitania :-))
> Niewtajemniczonym, mogę zdradzić, ze
> znam się z Jackiem (Andrzejem?) z TaBazy :-))
> pozdrawiam, Bogda

Ja też Cię witam Jacku, trochę długo trwało aż się przełamałeś do
napisania czegoś na grupę ;-)

Serdecznie Miłka

22. Data: 2006-02-24 09:25:07

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba bardziej problemowe w urzędach .
> jak poznałeś już Bogdę ,to od niej do mnie niedaleko:-)

Witaj Tereso, dla urzędów jestem Andrzej, bo urzędów nie lubię. Ale dla
przyjaciół, takich jak w Grupie, mogę być Jacek, Jacenty, Jacuś a najlepiej
Jacuńka. Problemu nie ma.
Domyślam się, że mieszkasz nad morzem &#8211; zazdroszczę.
Pzdrawiam jacek.

23. Data: 2006-02-24 09:28:12

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trochę długo trwało aż się przełamałeś do
> napisania czegoś na grupę ;-)

Witaj Miłko, napisałem o przyczynach mego wahanie w mailu. W Grupie czuję się
wyśmienicie, tylu nowych przyjaciół. Pozdrawiam Jacek.

24. Data: 2006-02-24 09:28:24

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio"

> Witam serdecznie, mam na imię Jacek, mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim.

A witaj, witaj <usciski>
Ja kole Łodzi więc to rzut kamorem ;))).

> Mam: bzika na punkcie uprawy roślin ozdobnych, spore nadwyżki i nieodpartą
> chęć zdobywania nowych roślin

a może masz jakies nasionka bylin? ;)PPP
Mam nieodpartą potrzebę wysiania czegoś do dużel liczby pojemniczków na
parapecie...chyba to ta zima tak mi się daje we znaki...:(((

--
ewa

25. Data: 2006-02-24 09:31:29

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na przyszłość prośba - nie zdrabniaj mojego imienia:)

Dobrze Marto, przepraszam. Widzisz, już się poprawiłem.
Pozdrawiam Jacek.

26. Data: 2006-02-24 09:35:07

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też jestem działkowcem z ROD. :-)
> Pozdrawiam reliktowo Ja...cki

Cześć Ja...cki, to już trzech nas się ujawniło. Działki to nie żaden relikt,
działki przeżywają drugą młodość i działkowcy też się zmienili zasadniczo.
Może warto o tym pogadać w Grupie, w przyszłości? Dozo. Jacek

27. Data: 2006-02-24 10:08:46

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może masz jakies nasionka bylin? ;)PPP
> Mam nieodpartą potrzebę wysiania czegoś do dużel liczby pojemniczków na
> parapecie...chyba to ta zima tak mi się daje we znaki...:(((

Witaj Ewo, wreszcie Sąsiadka, bardzo się cieszę. Nie mam już nasionek,
wszystkie wysiałem w zeszłym roku, bo wyczytałem, że trzeba siać przed zimą.
Co sobie będziesz brudzić parapety, napisz, czego szukasz a co masz w
nadmiarze to się dogadamy. A do TaBazy się zapisałaś?
Ewo, zima wkrótce się skończy, mas na to moje słowo. Pozdrawiam Jacek.

28. Data: 2006-02-24 10:16:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Feb 2006 10:08:46 +0000 (UTC), Jacek Gucio napisał(a):

> Witaj Ewo, wreszcie Sąsiadka, bardzo się cieszę. Nie mam już nasionek,
> wszystkie wysiałem w zeszłym roku,

Sporo nasion bylin ma w ofercie Legutko.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

29. Data: 2006-02-24 10:17:05

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio"

> [...]
> nadmiarze to się dogadamy. A do TaBazy się zapisałaś?
> Ewo, zima wkrótce się skończy, mas na to moje słowo. Pozdrawiam Jacek.

Chyba nie napisałam...tez jestem nowa na grupie i trochę mam na razie mało
czasu...tym bardziej ze ja tu wpadłam zupełnie nowa...nie czytałam wczesniej
grupy nikogo nie znam (prócz moonka) i nie znam wszystkich stronek. Najpierw
napisałam na grupę a potem zaczęłam przegladac wątki...tak chyba trochę
niekonwencjonalnie to wypadło. LOL
Jak zaczęłam oglądac co kto ma w podpisie to dostałam oczopląsu od roślinek
i adresów i zwyczajnie zwiałam. LOL
Mam jeszcze do przegladnięcia coś ok 4000 postów LOL

A co do parapetów to od chyba ze 4 lata nic nie wysiewałam...wolałam kupić
niż się paprać...i nagle jak poczytałam grupę to mnie naszło żeby coś
wysiać...i żeby takie małe mi kiełkowało...:(((

pzdrw

--
ewa

30. Data: 2006-02-24 10:20:47

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Sporo nasion bylin ma w ofercie Legutko.

to firma o ile się nie mylę...
koło mnie za bardzo nie ma wyboru....na razie mają nasiona roślin które im
zostały z zeszłego roku...takie nieciekawe resztki...bylin nie widziałam
żadnych prócz łubinu...pani mi chciała wcisnąć bratki sugerując że jak teraz
wysieję to szybciej urosną <roftl>
sugerujesz abym w necie poszukała?
Problem w tym ze ja nigdy w życiu nic przez neta nie kupowałam.

--
ewa

doświetlanie roślin
Pokrywa śnieżna
co mozna posadzic w donicach na tarasie?
co robicie z hortensjami?
Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-) - Moja konkluzja (długie)