Moja Dolina :-)

91. Data: 2009-06-15 09:58:11

Temat: Re: Moja Dolina :-)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zasługuje, jak każdy, tym bardziej że nic złego nikomu nie robi.
> Wszyscy się jej boją, bo jej nie znają, bo jest z boku.
>
> Może jest też uosobieniem jakichś naszych nieuświadomionych lęków?
> Ja to tak w każdym razie odbieram, nie wiem, jaka jest interpretacja
> naszej grupowej ekspertki.

mówisz o ikselce?
hmmm.... czyżby ona była uosobieniem naszych nieuświadomionych lęków...?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

92. Data: 2009-06-15 10:00:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Buka jest samotna i potrzebuje uczucia.

ja tam jakos inaczej projektowalem

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

93. Data: 2009-06-15 10:02:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Przypominasz mi mojego ojca.
> Latami miał o to pretensje do mamy.
> A książki okładał w gazety, żeby się nie broń Boże rogi i brzegi nie
> zniszczyły.

a jak z pilotami do tv?
trzymał w folii?

> Dobra, dobra, napisz więcej o konkretnych zachowaniach a grupa Cię
> podsumuje ;D

no ja już sobie zacząłem wyobrażać medeę pod prysznicem kompulsywnie
opłukującą szampon :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

94. Data: 2009-06-15 10:02:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Buka? Samotnością, śmiercią, pragnieniem, ciemną stroną zimy...

a zima ma jakieś jasne strony do cholery? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

95. Data: 2009-06-15 10:04:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chironie,

w zupełności się z Tobą zgadzam.
Bajki i inne opowieści mają to do siebie, że silnie nam się wdrukowują w
podświadomość
(patrz chociażby Archetypy u Junga, Pearson itd.)

Dlatego bajki japońskie, czy inne cholerstwa są, oczywiście moim zdaniem,
bardzo szkodliwe. Po prostu wdrukowują dzieciom (i nam też, chociaż w
mniejszym stopniu) złe wzorce (archetypy, programy - jak zwał, tak zwał).

Ostatnio czytałam gdzieś o pomyśle zmiany zachowań społecznych przez seriale
(też w sumie bajki). Np. w kontekście rytualnych obrzezań dziewcząt w
Afryce. I podobno znakomicie działa.

Jak widać człowiek jest z natury swojej istotą tępą i mało-świadomą. Ale
fakt ten ma też swoje dobre strony, bo pozwala się wyluzować i pojść za radą
muminków:
"Cała ta rodzina cierpi na brak kontaktu z rzeczywistością."
Ryjek o rodzinie Muminków
(które to stwierdzenie zostanie moim mottem na najbliuższe kilka dni)

Pozdrawiam, MK

96. Data: 2009-06-15 10:06:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

> a jak z pilotami do tv?
> trzymał w folii?

to było w czasach przedpilotowych

> no ja już sobie zacząłem wyobrażać medeę pod prysznicem kompulsywnie
> opłukującą szampon :)

dobra, dobra, użyłeś tego jako wymówki, żeby wyobrazić ją sobie pod
prysznicem ;D

saulo

97. Data: 2009-06-15 10:06:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a zima ma jakieś jasne strony do cholery

Mnooooostwo: narty, sanki, śnieżki, spacery po ośnieżonym lesie, kominek,
kuligi, święta, sylwester, usprawiedliwienie do marudzenia i zamiany w miśka
kanapowego.
Mało? :-)))

MK

98. Data: 2009-06-15 10:06:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

> a zima ma jakieś jasne strony do cholery? :)

śnieg jest dość jasny
zwłaszcza przez okno

s.

99. Data: 2009-06-15 10:08:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja tam jakos inaczej projektowalem

Jak?

100. Data: 2009-06-15 10:11:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko, czy to znaczy, że z dbałości o ksiązki nigdy nie czytacie np. w
wannie??? Ani nie jecie nad nimi ciasta z truskawkami zostawiając okruszki
pomiędzy stronami?
(dobra, mówię tu o własnych książkach, a nie pozyczonych).

MK (posiadaczka licznej kolekcji wykąpanych, _swoich_, książek)

Małe wojny Ziemian...
Warto wybierać :-)
Dlaczego warto się zastanawiać.
Także o starości :-)