Moja Dolina :-)

111. Data: 2009-06-15 10:34:29

Temat: Re: Moja Dolina :-)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie strasz, Buka była samotna, ale wcale nie straszna.

A pamiętasz, że wszędzie gdzie przeszła na trawie i gałązkach był szron?

MK

PS. We mnie też nie budziła strachu. Ale była siłą, z którą trzeba się
liczyć. Jak siła natury - nieuchronna, niemanipulowalna.
Śmierć nie jest straszna. Jest jak Buka....

112. Data: 2009-06-15 10:34:47

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matko, czy to znaczy, że z dbałości o ksiązki nigdy nie czytacie np. w
> wannie??? Ani nie jecie nad nimi ciasta z truskawkami zostawiając okruszki
> pomiędzy stronami?
> (dobra, mówię tu o własnych książkach, a nie pozyczonych).
>
> MK (posiadaczka licznej kolekcji wykąpanych, _swoich_, książek)

Od kiedy wykąpałam zabytkowy album ze starymi fotografiami, nie czytam w
wannie.
Poza tym lubię być zanurzona cąła, jak tylko się da.
Jeść, owszem, uwielbiam podczas czytania. Zresztą w ogóle uwielbiam jeśc.
Zazwyczaj siadam na fotelu w teatrze obłożona jedzeniem i piciem.

pozdr.
o.

113. Data: 2009-06-15 10:35:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl>

[...]
> Zazwyczaj siadam na fotelu w teatrze obłożona jedzeniem i
> piciem.

O tempora, o mores!

Saulo

114. Data: 2009-06-15 10:36:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, czuję pokusę, żeby wszystkich ciamkaczy kinowych ochrzcić Ostrygami
:-).

MK

115. Data: 2009-06-15 10:36:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:02:19 +0200, tren R napisał(a):

> Saulo pisze:

> no ja już sobie zacząłem wyobrażać medeę pod prysznicem kompulsywnie
> opłukującą szampon :)

A co w tym dziwnego? Ja też opłukuję - nie znoszę, kiedy się po użyciu i
zaschnięciu lepi to miejsce pod zakrętką. Opłukuję też po użyciu mydło
przed odłożeniem go na miejsce - aby nastepna osoba miała czyste, bez
przyschniętej pianki "po mnie". Kosmetyków używam w ogóle niemal
bezdotykowo i "niebrudząco" - doszłam w tym do perfekcji. I tak dalej.

116. Data: 2009-06-15 10:38:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:02:58 +0200, tren R napisał(a):

> a zima ma jakieś jasne strony do cholery? :)

Ha - ma ze sto i to jest raczej większość:
np kuligi z ogniskami, palenie w kominku i pod fajerkami, karnawał, Święta
i Gwiazdka, las w śniegu (mój!), psy w śniegu (moje), TŻ w śniegu (mój)...
:-DDD

117. Data: 2009-06-15 10:42:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:11:13 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> (dobra, mówię tu o własnych książkach, a nie pozyczonych).
>
> MK (posiadaczka licznej kolekcji wykąpanych, _swoich_, książek)

No dobra, przyznaję się: moim dzieciom niestety zawsze pozwalałam czytać
nawet w pozycji nietoperza z pączkiem w gębie. Ale to dlatego, że czytały
cały czas i inaczej niczego by nie zjadły. Potrafiły miec po całym domu
porozkładane książki - żeby na każdym miejscu i o każdej dobie móc się
podpiąć. Nawet w łazience i WC - o zgrozo... No co poradzisz, jak dziecko
czyta nie mniej niż 6 książek na raz???
No fakt, oczy im "poleciały" - jednej do -5 nawet, póki co nosza kontakty,
ale potem się im gały laserem ściacha i spokój...

118. Data: 2009-06-15 10:43:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:14:06 +0200, Saulo napisał(a):

> Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Okruszków nie lubię (wystarczy, że je wytrząsam z klawiatury), ale w
> wannie czytywało się :)
>
> Saulo

Fujjj, nie znosze rozmoczonych okruszków :-D

119. Data: 2009-06-15 10:44:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu "WC - o zgrozo"? Bardzo dobre miejsce do czytania. MK.

120. Data: 2009-06-15 10:45:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:31:23 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
>
> Nasmaruję wam obrazek:
>
> Dzień jak dzisiaj. Słonko i lekki wiatr, na niebie leniwe, dyziowe obłoczki.
> Dookoła ogród szumiący na wietrze, rozćwierkany, rozanielony w słońcu, aż
> błyszczy.
> Pod drzewem materacyk, przy materacyku kubek w biedronki z kawką i talerzyk
> z ciastem z truskawkami.
> I w tym błogim otoczeniu niejaka Vilar, pupą do góry, czytająca sobie coś,
> co akurat czyta.
>
> I tak właśnie będzie dziś po południu. I z premedytacją oraz specjalną
> dedykacją dla was zostawię okruszki w książce :-)))))

To ja poproszę w wannie - uwielbiam moczyć się w wannie, nawet podejmuję
się znieść jakoś te rozmoczone okruchy ;-)

Małe wojny Ziemian...
Warto wybierać :-)
Dlaczego warto się zastanawiać.
Także o starości :-)