Moja Dolina :-)

171. Data: 2009-06-16 08:41:36

Temat: Re: Moja Dolina :-)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h17jr3$i9r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A żebyś wiedział! Zwłaszcza te z klejonymi grzbietami, których teraz
> większość jest...
>
> Qra

Nawet te szyte miały grzbiety klejone...

172. Data: 2009-06-16 09:22:54

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:27:44 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]
> Tak. To lektura przede wszystkim dla dorosłych. Podobnie jak Mały
> Książę.

O no i po tylu postach ktoś wreszcie zauważył, że percepcja dorosłych
jest inna od dziecięcej :] Tak a pro pos dyskusji na temat Harrego P.
Zdrówka

--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

173. Data: 2009-06-16 09:55:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> rozłożonej.

> Nawet te szyte miały grzbiety klejone...

Dopsz... się wysłowię precyzyjniej (hłe hłe): te, co miały kartki
przyklejone do siebie i do grzbietu - najgorsza masakra dla książek.

Qra

174. Data: 2009-06-16 09:55:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Qrczak <q...@g...pl>

> To zależy od tego, gdzie są większe gwiazdy.

A! Fuckt!

Qra

175. Data: 2009-06-16 12:18:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A żebyś wiedział! Zwłaszcza te z klejonymi grzbietami, których teraz
> większość jest...

to są jednorazówki.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

176. Data: 2009-06-16 12:18:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Będę się starała streszczać.

z kości na ości?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

177. Data: 2009-06-16 13:00:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> to są jednorazówki.

Mam kilogramy takich jednorazówek, wiele z nich czytam kilkakrotnie. Nie
wyrzucę ich w życiu!

Qra,

178. Data: 2009-06-16 14:01:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja w ten sposób wykorzystuję ulotki, wizytówki i inne "ważne" papierki.

Ja też, bo te jakimś dziwnym trafem zawsze pod ręką. ;)

Ewa

179. Data: 2009-06-16 14:11:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> To zależy od tego, gdzie są większe gwiazdy.

LOL

No a kiedy jest XL, to już nie ma najmniejszej wątpliwości co do tego.

Ewa

180. Data: 2009-06-16 14:27:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 21:23:20 +0200, Chiron napisał(a):

> dla Ciebie magia, obrzędy satanistyczne
> to tylko niewinna zabawa, wygłup bez znaczenia. Dla mnie- wręcz przeciwnie
> pozdrawiam

Howgh.

Małe wojny Ziemian...
Warto wybierać :-)