Moja Gwiazda.

31. Data: 2013-05-17 16:50:21

Temat: Re: Moja Gwiazda.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-17 08:27, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Zgoda. Tylko zobacz, że teraz wciska nam się coś o wiele głupszego- i
> ludzie często łykają to bez zastanowienia: ideologia gender, wykładana
> na uczelniach głosi, że między nami a kobietami jedyne różnice, jakie
> są- to są różnice kulturowe. No cóż- uwierzyliśmy, że rasy ludzkie są
> jednakowe- to czemu nie uwierzyć w kolejną bzdurę.

Oczywiście.. Przecież te sztuczne próby zniesień różnic między płciami
czy rasami to czysty idiotyzm. Po prostu jesteśmy różni i nikt tego
jakimiś nakazami nie zmieni. Sami murzyni powiadają że biali nie
potrafią grać bluesa, Żydzi rozgłaszają że są narodem wybranym. A tu ci
ktos nawiedzony zaraz zarzuca rasizm w stwierdzeniu ogólnie znanej
prawdy że czarni nie potrafią grać heavy metalu. Albo to że woda nie
jest ich żywiłem. Czy ja do diabła czuję się lepszy że potrafię grać
ciężkiego rocka, albo to że lubuje się godzinami wylegiwać w basenie?