Moja dziewczyna się wypaliła !!!

1. Data: 2003-07-09 17:18:59

Temat: Moja dziewczyna się wypaliła !!!
Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy z dziewczyną taki mały, no dobra ogromny problem.
Ale od początku, mam 21 lat, a moja dziewczyna 20, współżyjemy ze sobą już
ponad 2 lata (2,5 jestesmy razem), bardzo się kochamy i planujemy już
świetlana przyszłośc, ale niestety nie wydaje mi sie ze będzie taka
świetlana ponieważ moja dziewczyna już nie ma ochoty na sex, co mnie
niestety bardzo denerwuje, od ponad pół roku to praktycznie z dziewczyna
kocham się 1 - 2 razy w miesiącu i to musi być "szybki numerek", ponieważ
jak chcę się troche "pobawić", "popieścić" to ona już ma doś i koniec
stosunku. Prosze o pomoc gdzie tu jest wina, może to jestem ja winny albo
ona, albo oboje. Może będzie tu na grupie jakiś lekarz seksuolog lub jakiś
inny ekspert który doradzi co mamy w tej sprawie zrobić. Bo czuje że taki
związek nie ma przyszłosci.

Dziękuje i pozdrawiam Pucuś

2. Data: 2003-07-09 17:35:18

Temat: Re: Moja dziewczyna się wypaliła !!!
Od: "Tripple" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No wiesz Pucuś, to poważny problem. Co tu ukrywać - sex jest ważny w życiu
obojga ludzi, ba nawet powiedziałabym, że bardzo ważny... Jeśli teraz tak
już się u Ciebie dzieje, to raczej nie wróży to nic dobrego. Ale również
musisz wiedzieć, że wszystko ma swoją przyczynę, dlatego powinieneś
spróbować rozwiązać ten problem - czyli zacznij u źródła - po prostu
szczerze porozmawiaj z dziewczyną. Któż to wie, a może nie sprawiasz jej
przyjemności, za szybko przechodzisz "do rzeczy", może powinniście spróbować
czegoś nowego, w nowym miejscu itp. itd. Sposobów jest wiele.
Być może Twoja dziewczyna ma jakieś zmartwienie, co czasami przyczynia się
do spadku aktywności seksualnej.
Tak przy okazji, ja jestem z moim Tygryskiem już 3 lata i coś takiego
jeszcze się nam nie przytrafiło - nadrabiamy polskie statystyki...
Życzę powodzenia!!!

3. Data: 2003-07-09 17:47:56

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musisz wiedzieć, że wszystko ma swoją przyczynę, dlatego powinieneś
> spróbować rozwiązać ten problem - czyli zacznij u źródła - po prostu

No właśnie od tego zaczołęm, ale ona na odpowiada "a co ja mam zrobić jak mi
się po prostu nie chc"

Któż to wie, a może nie sprawiasz jej
> przyjemności, za szybko przechodzisz "do rzeczy"

Oj tu właśnie próbuje różnych nowości, zabaw, itp itd, ale to nie skutkuje
bo jak zaczne gre wstępną to tak jak napisałem, ona chce szybki nr i koniec,
jej sie nie chce. A jeszcze rok temu to była "wyuzdana kocica" ,
potrafiliśmy sie kochać godzinami, a jak był czas na szybki nr to nie
sprawiało jej problemu (w pociągu, w pubie w ubikacji, w parku, w lesie itp,
itd)

, może powinniście spróbować
> czegoś nowego, w nowym miejscu itp. itd. Sposobów jest wiele.

> Być może Twoja dziewczyna ma jakieś zmartwienie, co czasami przyczynia się
> do spadku aktywności seksualnej.

Myslałem też tak ze to jest spowodowane może stresem przed maturą, czy też
egzaminami na studia, ale jest już po egzaminach a jest coraz gorzej

> Tak przy okazji, ja jestem z moim Tygryskiem już 3 lata i coś takiego
> jeszcze się nam nie przytrafiło - nadrabiamy polskie statystyki...

Rok temu ja też byłem w czołówce a teraz ci zazdroszcze. Ale kocham moją
dziewczyne i nie chce z kuli tego sie rozstawać ale coraz częściej z tego
powodu są awantury.

> Życzę powodzenia!!!
Dziękuje

4. Data: 2003-07-09 18:32:31

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu ja też byłem w czołówce a teraz ci zazdroszcze. Ale kocham moją
> dziewczyne i nie chce z kuli tego sie rozstawać ale coraz częściej z tego
> powodu są awantury.

Nie rob jej z tego powodu awantur, staraj sie byc jak najukochanszy dla
niej.
jak bedzie pomiedzy wami dobrze to moze wroci do normy.
ale mi tez wydaje sie ze ona ma problem, sprobuj z niej to delikatnie
wyciagnac

powodzenia!

5. Data: 2003-07-09 18:48:58

Od: "Tripple" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Brak mi pomysłów, znam kilka dziewczyn, które nie odczuwają żadnej
przyjemności z sexu, w ogóle nie mają na to ochoty, ale to są wyjątki.
Muszę Cię zmartwić, chyba nie znajdziesz tutaj rozwiązania swego problemu...
Mimo wszystko życzę optymizmu i dalszych, już udanych prób!

6. Data: 2003-07-09 19:21:31

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pucus" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> się po prostu nie chc"

Ja też tak mam - też mi sie nie chce albo chce mi sie bardzo rzadko a kiedys
chcialo mi sie ciagle.
Taka sytuacja jest cieżka i sama mam duże obawy związane ze swoim związkiem,
często myśle o wizycie u seksuologa, beznadziejna sprawa, powodzenia.
Ferne

7. Data: 2003-07-09 19:50:23

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
związkiem,
> często myśle o wizycie u seksuologa, beznadziejna sprawa, powodzenia.

Moze nalezaloby zbadac poziom hormonow?
Ania

8. Data: 2003-07-09 20:14:26

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pucus <f...@w...pl> napisał(a):

> No właśnie od tego zaczołęm, ale ona na odpowiada "a co ja mam zrobić jak mi
> się po prostu nie chc"

Jeżeli dziewczyna zechce, to najlepiej abyście razem skonsultowali się z
seksulogiem. Osłabienie popędu seksualnego jest najczęstrzą przyczyną
zgłaszania się właśnie do seksuologa. Także wiele par boryka się z tym
probleme, a przede wszystkim wiele sobie z tym poradziło :)
Przede wszystkim trzeba zacząć od ustalenia przyczyny. Może ona wynikać z
przyczyn biologicznych (zaburzenia hormonalne, choroby serca...),
psychicznych i partnerskich. Jak będziecie wiedzieć co się dokładnie dzieje,
to o wiele łatwiej będzie wam sobie z tym poradzić.

Pozdrawiam i powodzenia :)

9. Data: 2003-07-09 20:53:00

Temat: Re: Re: Moja dziewczyna się wypaliła !!!
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Wed, 9 Jul 2003 19:47:56 +0200, "Pucus"
<f...@w...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>No właśnie od tego zaczołęm, ale ona na odpowiada "a co ja mam zrobić jak mi
>się po prostu nie chc"

Po prostu jest szczera. Wiele kobiet udaje jak to im jest fajnie -
zeby tylko ich maz/chlopak byl pod tym wzgledem zadowolony.

>Myslałem też tak ze to jest spowodowane może stresem przed maturą, czy też
>egzaminami na studia, ale jest już po egzaminach a jest coraz gorzej

A moze cos sie zmienilo w Waszym zyciu?
Moze kiedys spotkaliscie sie sporadycznie a teraz mieszkacie razem?
Moze ona po prostu jest zmeczona?
Nie bardzo wiem o Was cokolwiek, nie wiem czy ona pracuje? Jak mija
jej dzien?
A moze stosuje tabletki antykoncepcyjne? One tez dosyc czesto powoduja
spadek libido.
A moze nie stosuje i boi sie zajscia w ciaze?
Lub np. przytyla i ma jakies kompleksy na tym punkcie?
Albo cos jej dolega? Nie mowie ze jakas powazna choroba, ale czasem
nawet cos niewielkiego, ale sprawiajacego dyskomfort - potrafi odebrac
chec na tego typu igraszki.

Jesli tylko Twoja dziewczyna tez chce zmienic ta sytuacje - mysle ze
macie sporo ewentualnosci do wykluczenia - polecalabym tez w
miedzyczasie wizyte u ginekologa - na pewno nie zaszkodzi - a jesli
Twoja dziewczyna dawno u niego nie byla - to na zdrowie jej to
wyjdzie.

>Rok temu ja też byłem w czołówce a teraz ci zazdroszcze. Ale kocham moją
>dziewczyne i nie chce z kuli tego sie rozstawać ale coraz częściej z tego
>powodu są awantury.

Awantury?....
To chyba nie jest najlepsza droga do osiagniecia czegokolwiek - a juz
tego co chcesz osiagnac - to juz na pewno

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

10. Data: 2003-07-10 07:47:56

Od: "Szklarski, Piotr" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> maturą, czy też

A czy idziecie razem na studia ?? do tego samego miasta ???
Tak sobie gdybam a moze dziewczyna jest juz zmeczona i
przyszla jej ochota na zmiane (oby nie) i teraz widzi ze moment (jesli
nie bedziecie
w jednym miescie) jest dobry. I powoli zaczyna sie od Ciebie uwalniac.
Sorki jesli glupio pisze, obym nie mial racji

Pozdrawiam
P.Sz

pytanie
terapia chelatowa