Re: Moja misja

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Moja misja
Date: Thu, 3 Dec 2009 17:21:23 +0100

"glob" <r...@g...com>
news:176abcc7-efd8-4ae3-97ba-3c832094844d@s20g2000yq
d.googlegroups.com...
> "XL" <i...@g...pl>

> Kant wykazał, że nigdy nie wnikniemy w świat numenu= zobaczyć rzecz
> taka jaka jest sama dla siebie, na przykład nie podobna rozumowo
> dowieść istnienia Boga. W tym sensie Kant mówił, że nasz rozum
> ograniczony jest do świata fenomenów= obraz powstający w
> świadomości człowieka. Czas i przestrzeń nie są na zewnątrz nas
> [ Kant miał oszałamiające pomysły, wszystko przewracały do góry
> nogami], to podmiot myślący wprowadza je w świat, nie możemy
> zatem postrzegać niczego, co byłoby nieskończone jak Bóg.
> [...]

hahaha
Immanuel Kant opisał swoją XVIII wieczną wizję "człowiek i jego miejsce"
Georg Hegel na początku XIX wieku poprawił Kamta, a teraz mamy
XXI wiek i Wielki Edward Robak wyjaśnia:
To co się roi w główkach makówkach nawiedzonych to tylko memy
informacyjne - byty myślne. To świat, który ISTNIEJE w psychice.
Świat obiektywny o nazwie REAL nie jest niczyim uojeniem, a JEST
materialną, energetyczną, elektryczną i magnetyczną zupą wypełniającą
objętość nieskończonego wszechświata.
Świat psychiczny ISTNIEJE
Świat fizyczny JEST
Świat psychiczny znika wraz ze śmiercią jego konstruktora - podmiotu.
Świat fizyczny JEST wieczny: bez początku i bez końca. :-)
. . .
PS. Jeśli chciałbyś globulko podjąć merytoryczną dyskusję to pisz
o tym co JEST, a nie o tym co Ci się roi powielając urojenia innych. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)