Moja pompka coś nawala !

1. Data: 2003-07-16 09:43:34

Temat: Moja pompka coś nawala !
Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , mam 21 lat i przed wczoraj i wczoraj podczas spaceru z dziewczyna
odczułem bardzo silny bul - silne ukłucie w pompke (serce), strasznie mnie
kuło przez 5 -10 minut az sie blady zrobiłem i omało co nie zemdlałem. czym
to może być spowodowane - przeciez mam dopiero 21 lat a tu już pompka
nawala? Czy mam isc do lekaza z tego powodu?

Pozdrawiam Bezy

2. Data: 2003-07-16 10:57:37

Temat: Re: Moja pompka coś nawala !
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pucus" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to może być spowodowane - przeciez mam dopiero 21 lat a tu już pompka
> nawala? Czy mam isc do lekaza z tego powodu?

Następnym razem, przez komórkę wezwij pogotowie!
Lekarz powinien cię zbadać już przedwczoraj.
pzdr. Tadeusz

3. Data: 2003-07-16 13:23:13

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bf36pn$iuo$...@n...news.tpi.pl,
Pucus <f...@w...pl> wystukał:
> [...]
> i omało co nie zemdlałem. czym to może być spowodowane - przeciez mam
> dopiero 21 lat a tu już pompka nawala? Czy mam isc do lekaza z tego

sprawdz tez swoj kregoslup. bole klujace (w okolicach serca) to domena
chorego kregoslupa. serce raczej powoduje bole zamostkowe piekace,
'gniecenie' ale b. rzadko kłucie.
a blady mogles zrobic sie ze strachu... ze to cos z sercem.

zacznij od lek. rodzinnego.

--
jeśli coś może nie zadziałać -
- nie zadziała napewno

gg #402495

4. Data: 2003-07-16 15:37:14

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-16 15:23:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam* skreślił te oto słowa:

> sprawdz tez swoj kregoslup. bole klujace (w okolicach serca) to domena
> chorego kregoslupa. serce raczej powoduje bole zamostkowe piekace,
> 'gniecenie' ale b. rzadko kłucie.

Nie jestem lekarzem, ale jak mam atak częstoskurczu to oprócz kołotania też
odczuwam własnie kłucie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

5. Data: 2003-07-16 19:32:05

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:is8qwq3pnmzy$....@L...pyry.net,
Lia <L...@a...poczta.onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> okolicznościach przyrody grupowicz *Adam* skreślił te oto słowa:

> Nie jestem lekarzem, ale jak mam atak częstoskurczu to oprócz

totez napisalem- 'bardzo rzadko klucie'...

--
Adam gg# 402495
_________

Clacid - czy bardzo szkodliwy antybiotyk
Brzuszysko trochę dokucza
Rekonstrukcja wiezadla.
Retinopatia cukrzycowa w W-wie
Bioxetin a Zoloft