Moje Robótki 1 i 7/2004

1. Data: 2004-09-09 12:46:01

Temat: Moje Robótki 1 i 7/2004
Od: "szprytka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi napisać co z frywolitek jest w tych numerach. Chciałam zamówić
archiwalne numery, a wiadomo, na okładce nie widać co jest w środku.
Pozdrawiam
Martyna

1. Data: 2004-09-10 07:56:19

Temat: Re: Moje Robótki 1 i 7/2004
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 1/2004 i:
1. druga czesc szkoly frywolitek
2. serweta kwadratowa,
3. gwiazdka choinkowa

reszta to szydelko
pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-11 11:04:28

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli nie pomylilam sie w spisie to mam oba te numery i moglabym z nich
zeskanowac frywolitki i przeslac, ale dopiero w drugiej polowie wrzesnia, bo
teraz nie ma mnie w domu. Jezeli Cie to interesuje to zapraszam na priv.
Pozdrawiam
Sylwia (Warszawa-Lodz)
s...@t...pl

1. Data: 2004-09-21 14:17:00

Od: "szprytka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz nie ma mnie w domu. Jezeli Cie to interesuje to zapraszam na priv

Sylwia, czy możesz do mnie napisać na priv bo poczta, którą wysyłąm do Ciebie
wraca. Bardzo bym Cię prosiła o te frywolitki.
Pozdrawiam
Martyna

1. Data: 2004-09-21 17:50:39

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <s...@t...pl> napisał(a):

> Jezeli nie pomylilam sie w spisie to mam oba te numery i moglabym z nich
> zeskanowac frywolitki i przeslac, ale dopiero w drugiej polowie wrzesnia,

Witam!

Ja tez chciałam Cie prosić o te skany. Próbowałam na priv, ale wyskakuje
jakis błąd i chyba moja poczta do Ciebie nie trafia :((( Dlatego zwracam się
z moją prośbą na łamach grupy, za co przepraszam wszystkie grupowiczki.

Agnieszka

(xxx) szukam pingwinków
(xxx) śmieszne kotki
WROCŁAW - informacja odnośnie do spotkania
[druty]kocyk niemowlęcy
Banki